eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJakie tanie auto do firmy ?Re: Jakie tanie auto do firmy ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakie tanie auto do firmy ?
    Date: Sat, 30 Apr 2011 11:02:44 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 114
    Message-ID: <ipgq8k$jo5$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ipd1mn$5bd$1@inews.gazeta.pl> <ipdqk9$5dn$1@inews.gazeta.pl>
    <ipesav$561$1@inews.gazeta.pl>
    <4dbb0c8b$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>
    <ipghdo$n6s$1@inews.gazeta.pl>
    <h...@4...com>
    <ipgiu4$rh1$1@inews.gazeta.pl>
    <6...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1304161364 20229 172.20.26.236 (30 Apr 2011 11:02:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 30 Apr 2011 11:02:44 +0000 (UTC)
    X-User: mttj
    X-Forwarded-For: 91.150.220.115
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2365332
    [ ukryj nagłówki ]

    > >> Tak jest - rzeklbym ze normalne to jest niesprawdzanie oleju.
    > >> Bo .. nie ma potrzeby. Zawsze jest.
    > >> Nowsze auta maja zreszta stosowne czujniki i znow sprawdzac nie
    > >> trzeba.
    >
    > >Ooo dokładnie, a np. leganzie czujnik w silniku nie działał,
    >
    > W nubirze dzialal i to bardzo dobrze.
    > Raz chyba uratowal ten silnik :-)

    tu nie działał :( tych check engine się czasami zapalał jak obroty
    spadały na LPG i było 0 gazu naciśnięte, (na benzynie ok) po dotknięciu
    gazu gasło.


    > >a w skrzyni chyba w ogóle żadnego czujnika oleju nie ma.
    >
    > Automat ?
    > W recznych skrzyniach z reguly czujnika nie ma. Bo tez i olej tam z
    > reguly jest, nie zuzywa sie itp. Chyba ze przez poloski wycieknie.

    Automat, wyciekło przez dziurkę w wężu od chłodnicy. w około 3kkm.
    Skrzynia mocna była koło ~40km wytrzymała ślizgając się a kierowca
    myślał że to świeca nie styka i mocy nie ma.


    Generalny problem był taki że "inne auta" nie takie cuda wytrzymują,
    i nikomu do głowy nie wpada że się od tego może auto popsuć.
    (zwłaszcza jak jedzie tym kierowca co widzi że "innym autem" można bez
    oleju jechać, swojego nie ma i nie chce bo rower lepszy poza tym w każdym
    momencie się pożyczy, a np. siostra do swojego olej leje sama).

    Oczywiście pamiętam Daewoo Nexie gdzie jak coś padło to do mechanika
    trzeba to było zaholować, bo każde szarpanie auta z awarią doprowadziło
    by do zniszczenia.
    Tylko może jak auto nowe kosztuje 105k+ pln to zasugeruje że nie padnie
    jak kompakt za 39k pln.

    Z aut koło 200k pln naprawdę nie widziałem żeby dało się po prostu auto
    tak zarżnąć i żeby naprawdę nie sugerowało że coś nie tak.

    Renówka 2002 "cena salonowa z 2008" 270k pln, z uszkodzoną skrzynią
    sobie jeździ i nic. i 200km/h można po trasie spokojnie jechać,
    "od świateł do świateł depnąć" 220km/h zrobić też można na krótkim
    odcinku. I skrzynia (może jeszcze?) nie eksplodowała ;)

    Starszy model tego samego, też nic i rezerwa konstrukcyjna na wszystkim
    taka że hej!
    -Z wyrwanymi przewodami hamulcowymi można Awaryjnie hamować z drogi
    nie wypadnie, nawet kierownicy trzymać nie trzeba - sam równa.
    -Bez wody w chłodzeniu (rurka LPG pękła i się dziurka zrobiła i wylało)
    można się od biedy toczyć i nic.
    -Pneumatycznie nawet hamowało całkiem ok, pomijając ze dystybucja
    wszystkich sił ABS/EBD/TCcoś wtedy padła i szło na jedno przednie
    koło większość.
    -Progi tym można brać 140km/h i na 100% woda ze szklanki trzymanej
    w ręce by się nie wylała. (z postawionej na fotelu pewnie tak;) ).
    -zaciskami (koniec klocków) można trzeć i poza kontrolką
    kierowca takich rzeczy nie czuje że coś nie tak, siła jest.

    Lancia też trwała, pomijam że materiały wnętrza nie te, wyciszenie
    nie te i zawieszenie słabo tłumi. Ze schodów jedna spadła i jakieś
    mocowanie wahacza wylazło po 3kkm tylko.

    Mazda Xedos 9 też trwała, z uszkodzonym zawieszeniem dalej cisza
    w środku zakręty bierze super - tylko TCS się często włącza ;)

    W140 też pancerny, poza jakimiś guziczkami, ale te w safrane też
    padają (przełącznik świateł).

    a patrz - a Daewoo Leganza nie !
    nawet mam wrażenie że safrane w połową mocy hamowana na tylnym
    kole hamuje lepiej przy 160km/h.
    Już nawet nie mówię o Maździe9 na "sportowych" oponach...

    > >w lancii na przykład kolega jeździł na "low oil" (świeci się z 10 sek
    > >po dopaleniu auta tuż po wyświetleniu loga) przez ~1mieś, prawie się
    > >popsuł bo zaczęło naprawdę głośno stukać, ale jest ok.
    >
    > Ale co - wystarczylo dolac zeby sie silnik naprawil ?

    Przeczyścić i wymienić olej bo się opiłki zrobiły.
    tylko się ponoć silnikowi nieźle oberwało (jak by zrobić plus set tyś km).
    ale od około 25kkm jeździ i nic się nie dzieje.


    To samo w Daewoo na krótszym dystansie zatarło 2 tłoki w silniku
    wyrywając korbowody (chyba tak to się nazywa) - jeden wyszedł bokiem
    drugiego zmieliło w środku.

    Ale.. z rzeczy dziwnych silnik jeszcze chodził i to na LPG ;)
    ale już świecił "check engine". Straszny huk robił i żeby nie gasło
    trzeba było trzymać gaz. Rozrusznik był go w stanie odpalić.
    Ale bez 2 tłoków udało się go "zaparkować" o własnych siłach (w 90%).


    > >U mnie mam silnik volvo to troszkę oleju je - kilka razy już dolewałem
    > >jak mi wskazówka ciśnienia oleju nie wchodziła na dobre pole - faktycznie
    > >już było poniżej wszelkiego min, ale jeszcze nie 0.
    >
    > A to swoja droga ciekawe - bo cisnienie oleju nie powinno zalezec od
    > poziomu, poki smok pompy ma co ssac.
    > W scierce rozoralem miske, oleju prawie wcale nie bylo, a kontrolka
    > nawet nie migala.

    Tu trochę zależy od obrotów - bardzo niewiele, a jak jest mało to
    wskazówka jest niżej i jak się przygazuje to się dopiero podnosi.
    jak jest trochę ponad maxa (zazwyczaj po prostu dolewam 1litr, raz dolałem 2)
    to wskazówka szybciej wchodzi na pozycję.

    pozdrawiam.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: