  • Data: 2013-11-07 17:02:20
    Temat: Re: Jakie środki chemiczne do czyszczenia klimy?
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W dniu 2013-11-07 14:33, Marcin N pisze:

    > Poradźcie, jaki spray kupić, żeby wstrzyknąć piankę do układu
    > wentylacji, żeby w miarę skutecznie odświeżył klimę.

    A ja tam pianki nie polecam. Używałem pianki "plak" (czy jakoś tak), z
    marketu, 15% gratis. :) Zaaplikowałem przez wężyk gdzie wycieka woda z
    parownika w sam parownik i do kanałów wentylacyjnych. Poczekałem,
    przedmuchałem, wyglądało, że wszystko jest w porządku. Przez kilka dni
    nawet ładnie pachło.

    Niedawno, przy okazji, zaglądałem w kanały wentylacyjne i całe są
    klejące. Po zapachu poznać, że to z pianki. Ponadto kiedyś chyba musiała
    pianka wlecieć na nagrzewnicę, bo po załączeniu gorącego powietrza
    strasznie śmierdzi. Dopiero jak się "przepali" to przestaje (albo to ja
    się przyzwyczajam...). Przypuszczam, że nagrzewnica też zrobiła się
    klejąca i osadza się kurz/syf, który po rozgrzaniu zwyczajnie się wypala
    (jak nieużywany grzejnik). :)

    Nie wiem czemu to cholerstwo nie wyparowało. Wypadało by rozebrać cały
    kokpit i wymyć wszystko pędzelkiem z Domestosem. Tylko nikt mi tego za
    flaszkę nie chce zdemontować... ;)

    Tak więc ja piankom mówię nie. :)

    --
    Pozdrawiam,