  • Data: 2013-11-08 13:54:44
    Temat: Re: Jakie środki chemiczne do czyszczenia klimy?
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Myjk nabazgrał(a):

    > Fri, 8 Nov 2013 10:24:01 +0100, Chris
    > Ale fakt jest taki, że smród (o ile mówimy faktycznie już o smrodzie) z
    > nawiewów to nie tylko sam parownik i żeby to załatwić porządnie, to trzeba
    > jednak zrobić jak napisał Robson. Ile to jest pracy pokazuje chćby ten
    > film na przykładzie M6 US ;) http://www.youtube.com/watch?v=S-eK5fH9f3s
    > Serwisowi potrzeba na to dniówki, o ile ma opanowane rozbieranie i
    > składanie. Około 1200 zł sobie liczą w serwisie. Większość woli więc
    > jeździć z syfem w nosie. Bywa. :P Ja bym jednak zlecił rozebranie. Kasa
    > jest mniej wazna niż zdrowie.

    Ja miałem dylemat czy zostawić auto czy sprzedać i poszukac nowego ale na
    razie włożyłem w niego troszkę i widać że pojeździ jeszcze sporo. U mnie
    roboty jest też na jeden dzień bo trzeba zdemontować całą deskę rozdzielczą
    a to jednak troszkę czasu zajmuje. Sam tego się nie podejmę a o zakładu co
    by to zrobił jeszcze nie szukałem więc ceny nie znam.