  • 81. Data: 2009-03-27 23:29:27
    Temat: Re: Jakie są teraz fajne kompakty?
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gpoot5$4q3$1@news.wp.pl>,
    Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Nikon P6000. G9 znów mnie dziś wkurzył wielkim włosem na filtrze aa.

    W poprzednim Digital-Foto-Video jest porownanie z P6000 z G10. Werdykt
    taki ze ze ten Nikon to jednak inna kategoria.

    TA

  • 82. Data: 2009-03-27 23:51:29
    Od: "Gil" <g...@N...gazeta.pl>

    Mateusz Ludwin <n...@s...org> napisał(a):

    > Czy są na rynku jakieś kompakty warte uwagi inne niż Panas LX3 i G9/G10?

    Widzę po paru grupach, że jesteś gawędziarz i handlarz. Poszły te sejwy do
    gier którymi handlujesz.

  • 83. Data: 2009-03-28 12:15:56
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Gil:

    > Widzę po paru grupach, że jesteś gawędziarz i handlarz. Poszły te sejwy do
    > gier którymi handlujesz.

    ???

  • 84. Data: 2009-03-28 13:15:45
    Temat: Re: [OT]Re: Jakie są teraz fajne kompakty?
    Od: d...@2...pl (Dariusz W.)

    Witaj !

    >Wr?cz odwrotnie - Garmin tak praktycznie nie potrafi. Zreszt? w ogóle
    >Garmin mnie wkurzy? tej zimy i na grupie gps wy?ali?em si? (i zrobi?em
    >akcj? - turystyczny gps z nawigacji z... Biedronki. Jutro tam zreszt?
    >b?d? opisywa? testy takowego, chodzi ponad 9 godzin na bateriach aa i w
    >ogóle jest super, a kosztuje 200z?)

    A co to za urzadzenie ?

    Dariusz W.

    Usun z e-mail znaki x.

  • 85. Data: 2009-03-28 17:34:07
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Dariusz W. pisze:
    > A co to za urzadzenie ?

    Navia niejaka, ale nie ważne - ma mieć wince i praktycznie podchodzi pod
    to każda nawigacja poza garminem i firmowymi dziwadłami wbudowanymi
    fabrycznie w samochody.
    Tak wygląda to moje:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/p/navia/navia.h
    tm