  • 91. Data: 2016-12-21 01:26:07
    Temat: Re: Jakie są koszty wydruków laserowych względem atramentowych?
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2016-12-20 o 02:34, Animka pisze:

    > A jak się przewróci butelka to tusz się wyleje.
    >
    > Nie miałeś HP to nie medykuj.

    Za to ja miałem parę i mam nadal HP. Po pierwsze firma HP wycofała już
    dawno z produkcji drukarek do zdjęć bo nie wytrzymali konkurencji
    (pewnie jakościowo też). Po drugie - porównując jakąś starą drukarkę
    fotograficzną HP do współczesnego fotograficznego Epsona... szczerze
    mówiąc nie ma porównania. HP wypada bardzo blado.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 92. Data: 2016-12-21 02:29:30
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-12-21 o 01:26, Marek pisze:

> [...]
    > fotograficzną HP do współczesnego fotograficznego Epsona... szczerze
    > mówiąc nie ma porównania. HP wypada bardzo blado.

    Zrobiłam jedną strone kalendaeza, wydrukowałam, zeskanowaam i
    przedstawiam Ci rezultat:

    http://ifotos.pl/zobacz/Scanjpg_anqswsr.jpg

    http://ifotos.pl/z/anqswsr

    --
    animka

  • 93. Data: 2016-12-21 08:03:37
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Możesz zeskanowac kawałek "Damy z łasiczką" i gdzieś wrzucić? Podobno farby były
    kiepskie...

    -----

  • 94. Data: 2016-12-21 09:18:56
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Wed, 21 Dec 2016 02:29:30 +0100, Animka wrote:

    > Zrobiłam jedną strone kalendaeza, wydrukowałam, zeskanowaam i
    > przedstawiam Ci rezultat:
    >
    > http://ifotos.pl/zobacz/Scanjpg_anqswsr.jpg
    >
    > http://ifotos.pl/z/anqswsr

    Mam kolegę, który twierdzi, że Żywiec robi świetne piwo...
    Wiem, że i tak nie zrozumiesz co mam na myśli, ale... świątecznie daję Ci
    szansę.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 95. Data: 2016-12-21 15:23:18
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2016-12-21 o 02:29, Animka pisze:

    > Zrobiłam jedną strone kalendaeza, wydrukowałam, zeskanowaam i
    > przedstawiam Ci rezultat:
    >
    > http://ifotos.pl/zobacz/Scanjpg_anqswsr.jpg
    >
    > http://ifotos.pl/z/anqswsr

    No więc właśnie o tym mówię. Zdjęcie po wydruku jest fatalne. Szczerze
    mówiąc gdybym na jakiejś prezentacji w biurze wydrukował w takiej
    jakości materiały kolorowe, to bym się wstydu najadł. A teraz konkrety:

    1. Co kawałek widać poziome linie przejścia głowicy. Pewnie nigdy nie
    robiłaś wyrównania głowicy lub nawet nie da się tego zrobić w Twojej
    drukarce.

    2. Ostrość zdjęcia jest beznadziejna. Zresztą papier to chyba jakiś
    zwykły a nie foto więc trudno oceniać gdzie leży wina. Ale już na tym
    papierze widać, że jasne obszary są kropkowane. Gdy popatrzysz na białe
    chmury, to zanim staną się białe jest tam pełno kropek. Kiepskie
    drukarki w ten sposób uzyskują jasne kolory.

    3. Kolejna rzecz to brak koloru czarnego. Najciemniejsze obszary mają
    kolor szary na poziomie 15%.

    4. Nie pokazałaś zdjęcia przed wydrukowaniem więc nie jestem w stanie
    wypowiedzieć się na temat reprezentacji kolorów. Nie mam cienia
    wątpliwości, że również wypadło by to kiepsko.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 96. Data: 2016-12-21 21:30:15
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-12-21 o 15:23, Marek pisze:

> [...]
    > wypowiedzieć się na temat reprezentacji kolorów. Nie mam cienia
    > wątpliwości, że również wypadło by to kiepsko.

    Nie masz na stronie przycisku do znmiejszenia? Oglądałes pewnię obrazek
    rozwalony na całą stronę.
    Trzeba do zmniejszyć do pożądanych rozmiarów. Niestety ta strona tak
    niekorzystnie działa, że stronę trzeba zmniejszyć.
    W teraz popisz się swoim jedynie słysznym jakimś dziełem własnej roboty.
    Proszę.

    --
    animka

  • 97. Data: 2016-12-21 21:41:54
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > wypowiedzieć się na temat reprezentacji kolorów. Nie mam cienia
    > wątpliwości, że również wypadło by to kiepsko.

    Tu jest lepsza strona do zaprezentowania. Kolory takie sa jak na zdjęciu
    i nie doszukuj się czarnego,
    http://www.tinypic.pl/jnf8a49gxm94

    --
    animka

  • 98. Data: 2016-12-21 21:57:26
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-12-21 o 15:23, Marek pisze:
    > 3. Kolejna rzecz to brak koloru czarnego. Najciemniejsze obszary mają
    > kolor szary na poziomie 15%.
    Ty masz chyba zepsuty komputer! Albo jesteś daltonistą.

    --
    animka

  • 99. Data: 2016-12-21 23:39:44
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > wypowiedzieć się na temat reprezentacji kolorów. Nie mam cienia
    > wątpliwości, że również wypadło by to kiepsko.

    Nie zmniejszyłeą zdjęcia na stronie, ale ty przecież nie umiesz. To jest
    kalendarz A4.

    A jak widzisz swoimi oczami ten oryginalny kalendarz kupiony w sklepie?
    Kolorki widzisz?
    http://www.tinypic.pl/k1g3bv0b23wr

    --
    animka

  • 100. Data: 2016-12-21 23:43:05
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2016-12-21 o 21:57, Animka pisze:
    > Ty masz chyba zepsuty komputer! Albo jesteś daltonistą.

    Daltoniści widzą kolor czarny. Sugeruję dokształcić się zanim diagnozę
    postawisz. Ponadto wcale oglądać tego nie muszę. Wartość została pomierzona.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek