  • 101. Data: 2016-12-21 23:58:46
    Temat: Re: Jakie są koszty wydruków laserowych względem atramentowych?
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2016-12-21 o 21:30, Animka pisze:

    > Nie masz na stronie przycisku do znmiejszenia? Oglądałes pewnię obrazek
    > rozwalony na całą stronę.

    Jakość wydruku ocenia się w powiększeniu

    > Trzeba do zmniejszyć do pożądanych rozmiarów. Niestety ta strona tak
    > niekorzystnie działa, że stronę trzeba zmniejszyć.

    Jeśli zmniejszasz zdjęcia to jednocześnie ukrywasz mnóstwo wad drukarki.

    > W teraz popisz się swoim jedynie słysznym jakimś dziełem własnej roboty.
    > Proszę.

    Proszę bardzo. Drukarka Epson SureColor P600 z tuszem pigmentowym.
    Papier klasy PE RC lakierowany. Drukarka sprzętowo kalibrowana do
    papieru i użytego tuszu.

    https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7Q0lNcHd
    mcG11YjA/view?usp=sharing

    Ponadto nie jest ono "jedynie słusznym dziełem" jak twierdzisz. Każdy
    wydruk z czegokolwiek będzie gorszy niż obraz na dobrym monitorze, a ten
    z kolei będzie dużo gorszy niż obraz w realu. Wygugluj sobie gamut,
    tonal range oraz dynamic range.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 102. Data: 2016-12-22 10:51:20
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-12-21 o 21:41, Animka pisze:

    > Tu jest lepsza strona do zaprezentowania. Kolory takie sa jak na zdjęciu
    > i nie doszukuj się czarnego,
    > http://www.tinypic.pl/jnf8a49gxm94

    Rozmowa z Tobą to istotnie, jak ze ślepym o kolorach.

    Nie pokazuj już tego błota - tam nie ma kolorów. Pomijam to, że fotka
    była przeostrzona, jest rozpikselowana, ma sztucznie zwiększony
    kontrast. Rozdzielczość wydruku to jakaś masakra.

    Nie mam teraz wydruków próbnych, które robiłem ze 20 lat temu na Epsonie
    Stylusie, jak go kupiłem, ale zaręczam Ci, że i ostrość, i kolory były
    niewiele odbiegające od fotki z dobrego analogowego labu.

    Twoje zdjęcie wygląda, jak by wyszło ze starej HP500C na trzech tuszach
    i to na ustawieniach i sterownikach fabrycznych. Bo później wyszły
    sterowniki z rozpraszaniem stochastycznym, i wydruki z tej samej maszyny
    wyglądały już co najmniej prawidłowo.

    A drukarek różnych trochę i mam, i dużo więcej widziałem i
    konfigurowałem - to jest część mojej pracy. To do tego:

    W dniu 2016-12-20 o 02:34, Animka pisze:
    > (...)
    > Nie miałeś HP to nie medykuj.

    Medykiem nie jestem ;)

    Śmiem twierdzić, że u mnie w lamusie stoi więcej samych HP, niż Ty
    obsługiwałaś. Użyłem słowa "obsługiwałaś", gdyż pisałaś, że miałaś ze 3
    drukarki HP.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 103. Data: 2016-12-22 11:07:12
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Te budynki z prawej i z lewej się przewracają ze starości, czy to nawrócenie ku
    wierze?

    -----

  • 104. Data: 2016-12-22 18:40:48
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-12-21 o 23:58, Marek pisze:

> [...]
    >
    > Proszę bardzo. Drukarka Epson SureColor P600 z tuszem pigmentowym.
    > Papier klasy PE RC lakierowany. Drukarka sprzętowo kalibrowana do

    Ciemno, bombki rozmazane. Nawet jak rozjaśniłam obrazek.

  • 105. Data: 2016-12-22 19:34:16
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2016-12-22 o 18:40, Animka pisze:

    > Ciemno, bombki rozmazane. Nawet jak rozjaśniłam obrazek.

    Serio nocą jest ciemno? Jak to możliwe?? :-D

    Sorki, ale niepotrzebnie wdaję się w dyskusję z Tobą . Jeśli oczekiwałaś
    zwiększenia głębi ostrości aparatu fotograficznego podnosząc jasność
    zrobionego nim zdjęcia, to wybacz. Tak się nie da dyskutować. Mogę to
    podsumować, że z choinki się urwałaś :-D

    Diagnozowałaś mi schorzenie wzroku gdy histogram w Photoshopie nie
    wykrył obecności czarnego koloru w Twoim wydruku. Jednakże to co czynisz
    ani nie ma związku z oceną jakości pracy drukarki ani rozjaśnianie
    obrazka (i to JPG, które nie nadają się do takich modyfikacji) nie
    wskazuje na istnienie jakiekolwiek procesów logicznych. Gdybym w ZUSie
    pracował, dałbym Ci rentę. Tracę tylko czas.

    Na tym kończę dyskusję z Tobą: EOT.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 106. Data: 2016-12-22 22:09:43
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Bokeh, kretynko.

    -----

  • 107. Data: 2016-12-22 23:01:06
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    W programiku OKI Configuration Tool jest też 'Backup settings' (jedna z ikonek Device
    setting - Edit the setting of the menu, taka z czerwoną strzałką w dół).
    Niestety firmware ma różne bugi, w moim np. wyskakują rózne komunikaty, ze czegoś sie
    nie da zrobić, bo jakas tam funkcja jest włączona i nie pozwala, a funkcja ta akurat
    jest wyłączona - ostatnio np. nie moge kopiowac z szyby, a wyłącznie z podajnika, bo
    rzekomo 'Mixed size' jest 'On' (a jest 'off' jak byk, juz nie mam cierpliwości gmerać
    w tym porąbanym menu OKI).
    Podobnie co chwila wyskakuje alarm o braku dostepu do serwera (SNMP?), który mi kij
    na budę (SNMP wyłączone).

    -----

  • 108. Data: 2016-12-23 00:10:08
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-12-22 o 19:34, Marek pisze:

> [...]
    > podnosząc jasność zrobionego nim zdjęcia, to wybacz. Tak się nie da
    > dyskutować. Mogę to podsumować, że z choinki się urwałaś :-D
    Specjalnie pokazałeś ciemnie zdjęcie, żeby wad nie było na nim widać ;-)

    > Diagnozowałaś mi schorzenie wzroku gdy histogram w Photoshopie nie
    > wykrył obecności czarnego koloru w Twoim wydruku.
    Czarnrgo koloru było bardzo dużo.
    Poza tym to nie było zdjęcie mojego wykonania tylko z internetu, Dodałam
    to zdjęcie do kalendarza, i jedna kartke zeskanowalam i wydrukowalam.
    Potem podałam Ci linka do zeskanowanego kalendarza kupionego w sklepie.
> [...]
    > takich modyfikacji) nie wskazuje na istnienie jakiekolwiek procesów
    > logicznych. Gdybym w ZUSie pracował, dałbym Ci rentę. Tracę tylko czas.
    Guzik byś mógł zrobić jako szaraczek.
    Mnie renta nie jest potrzebna. Nikt mi w Smoleńsku nie zginął.

    > Na tym kończę dyskusję z Tobą: EOT.

    EOT bohaterze.

    --
    animka

  • 109. Data: 2016-12-23 15:37:01
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 22 Dec 2016 18:40:48 +0100, Animka wrote:

    mcG11YjA/view?usp=sharing

    > Ciemno, bombki rozmazane. Nawet jak rozjaśniłam obrazek.

    Jak Twój wnuk dorośnie i odkryje co babcia napierdziela w sieci to zmieni
    nazwisko, adres i babcię.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 110. Data: 2016-12-23 18:58:54
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-12-22 o 23:01, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    cierpliwości gmerać w tym porąbanym menu OKI).
    > Podobnie co chwila wyskakuje alarm o braku dostepu do serwera (SNMP?), który mi kij

    U mnie w zasadzie OKI Configuration Tool chodzi prawidłowo.
    Z zakładki ustawień systemowych eksportuje do pliku binarnego,
    natomiast z zakładki User Settings do pliku CSV.
    Można sobie na szybko taki plik obrobić choćby w arkuszu kalkulacyjnym,
    dopisując nowe rekordy i wysłać do drukarki.

    Dwa problemy zauważyłem:

    1/ Po wysyłce profili skanowania na dysk sieciowy (mam ich ponad 20)
    muszę drukarkę wyłączyć i włączyć.

    2/ Nie wiem, jak są zapisywane (szyfrowane) dane w polach Password i
    ewentualnie "PDF User Password".
    Przy tym samym haśle na udział sieciowy w różnych profilach - zapisane
    hasło jest w każdym profilu inne. Czyli musi brać jeszcze jakąś zmienną
    z innego pola.

    Więcej problemów nie znalazłem.
    Jeszcze jedno: Firmware w MC342 mam w języku polskim.
    Wersje:
    Version Information
    CU 03.17
    PU 00.08.20
    Network Firmware 01.40
    Web Remote 01.18
    Web Language 01.18

    Wielkie dzięki za podesłanie infa o tym programie.
    Jakbym rzeczywiście (celem dosypania toneru do startówek) chciał robić
    full-reset do ustawień fabrycznych, to wszystko przywracam programem OKI
    Configuration Tool. Ewentualnie dla nowych profili już same tylko hasła
    wpisuję łącząc się z urządzeniem przez www.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam