    From: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jakie są koszty wydruków laserowych względem atramentowych?
    Date: Mon, 12 Dec 2016 23:35:55 +0100

    On 2016-12-12 00:46, Marek wrote:
    > Używałem do niedawna urządzenia wielofunkcyjnego Epsona XP-850, które
    > wyzionęło ducha. Sprzedawca namówił mnie na zakup laserowego twierdząc,
    > że koszty jego eksploatacji są porównywalne przy średnim użyciu.

    mono hp p1102 koszty wydruku na zamiennikach 0,0nic -
    papier jest dwa razy drozszy drozszy niz toner, a do kasety mozna zwykle
    w minute dosypac proszku przynajmniej na drugie wykorzystanie

    kolor dell 1350cnw koszty zamiennikow w okolicach 25 zlotych, komplet od
    ~90, mimo kaset sredniej wielkosci starcza na jakies 1,5k stron tekstu
    chociaz oczywiscie zolty schodzi rownie predko jak czarny

    na komplecie y+y+k+k+c+m za 130-140 zlotych mozna liczyc do 3000 stron

    zdjec nie drukuje ale pewnie proporcjonalnie mniej

    zdjecia 10x15 masz na allegro po 17 groszy, w warunkach domowych nie da
    sie zejsc nizej niezaleznie jak bardzo chcialbys kombinowac, nie da sie
    pewnie nawet rzad wielkosci wyzej bez recznego sypania proszku od chinczyka