  • 1. Data: 2010-10-24 16:21:45
    Temat: Jakie radio z nawigacją?
    Od: "M" <m...@w...pl>

    Witam

    Kupiłem sobie właśnie autko w którym ktoś wyciągnął wcześniej radio... Tak więc
    przy okazji pomyślałem sobie, że może kupić jakiś sprzęt grający z nawigacją od
    razu. Wygląda u mnie w autku tak:
    http://www.superholowanie.pl/HPIM1640.JPG

    Na allegro znalazłem takie sprzęty np:
    http://allegro.pl/nawigacja-dvd-4-3-dotyk-tv-usb-sd-
    divx-nowe-i1277392644.html
    http://allegro.pl/sklep-warszawa-4-3-dvd-mp3-tv-nawi
    gacja-gps-4x60w-i1275667372.html
    Czy ktoś używal jednego z tych powyższych sprzętów? Może ktoś mi poleci coś
    jeszcze ciekawszego?

    Pzdr

  • 2. Data: 2010-10-25 22:07:45
    Temat: Re: Jakie radio z nawigacją?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "M" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    gacja-gps-4x60w-i1275667372.html
    > Czy ktoś używal jednego z tych powyższych sprzętów? Może ktoś mi poleci

    Ale bajery. Kiedys byl protoplasta travelpilot i jakos sie spisywal :P

    Jakos te firmy do mnie nie przemawiaja, ale w sumie takie bajery i tak sie
    rodza tam gdzies w azji. Podstawowe pytanie to czas gwarancji i sposob jej
    realizacji.

    PZDr
    Adam