  • 1. Data: 2010-04-03 07:56:37
    Temat: Jakie polecacie zatyczki do uszu ?
    Od: "Mr.Pisiek" <p...@g...com>

    Witam !

    Chodzi mi o takie które są megawygodne i tłumią tyle ile trzeba.

    Pozdrawiam

    Michał

  • 2. Data: 2010-04-03 08:48:11
    Temat: Re: Jakie polecacie zatyczki do uszu ?
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "Mr.Pisiek", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
    ryknął:

    > Witam !
    >
    > Chodzi mi o takie które są megawygodne i tłumią tyle ile trzeba.

    Ja mam takie:
    http://www.allegro.pl/item979283885_zatyczki_stopery
    _wysylka_0_zl_kup_na_wiosne.html

    Są bardzo przyzwoicie skuteczne, natomiast co do wygody... Też nie ma co
    narzekać, tylko wiadomo że trzeba się ciut przyzwyczaić.

    Piotr Mockałło
    Czarna Dama XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 3. Data: 2010-04-03 09:16:03
    Od: "Mr.Pisiek" <p...@g...com>

    Mr.Pisiek pisze:
    > Witam !
    >
    > Chodzi mi o takie które są megawygodne i tłumią tyle ile trzeba.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Michał

    Znalazłem coś takiego :

    http://www.pateam.pl/sklep/65,stopery-zatyczki-do-us
    zu-motosafe-firmy-alpine-hearing-protection.html

    lub coś takiego :

    http://www.zatyczkidouszu.pl/dlamotocyklistow.htm

    Proszę o Wasze opinie bo rodzajów i typów stoperów jest dużo ...
    Który lepszy, czego używacie itp

    Pozdrawiam i dziękuję za wasze opinie

    Michał
    CB 1000 R

  • 4. Data: 2010-04-03 09:20:37
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2010-04-03 10:48:11 +0200, Damork said:

> [...]

    > bardzo przyzwoicie skuteczne, natomiast co do wygody... Też nie ma co
    > narzekać, tylko wiadomo że trzeba się ciut przyzwyczaić.

    kupiłem w moto akcesoriach czyli markowym louisie :) za cale 18 złotych.

    tu masz Profesjonalne zatyczki, cena jest też odpowiednia.
    używane przez kilka znajomych ekip nagłośnieniowych

    http://www.pateam.pl/sklep/zatyczki-do-uszu,5.html

    --
    Glub

  • 5. Data: 2010-04-03 09:28:17
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > tu masz Profesjonalne zatyczki, cena jest też odpowiednia.
    > używane przez kilka znajomych ekip nagłośnieniowych
    >
    > http://www.pateam.pl/sklep/zatyczki-do-uszu,5.html

    Dobre, dobre:
    "Teraz też dzięki zatyczkom MotoSafe (R) możesz słyszeć dźwięk
    silnika"

    Ale tatuaż niezły:
    http://sklep.pateam.pl/files/motosafe_500px.jpg

    --
    Jasio
    vx etz

  • 6. Data: 2010-04-03 17:32:52
    Od: solo <s...@o...pl>

    Mr.Pisiek pisze:
    > Witam !
    >
    > Chodzi mi o takie które są megawygodne i tłumią tyle ile trzeba.

    Mi najwygodniej jeździ się w takich piankowych (często są używane w
    zakładach gdzie panuje duży hałas), pod warunkiem, że je nożyczkami
    troszkę przykrócę żeby nie wystawały za bardzo.
    Próbowałem też takich woskowych z apteki ale w chłodniejsze dni jest
    problem żeby je dobrze uformować, a do tego w czasie jazdy potrafią się
    odkleić i efekt jest jakbyś ich nie miał.

    Solo R1

  • 7. Data: 2010-04-04 07:38:39
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Mr.Pisiek" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hp710s$39d$...@n...task.gda.pl...

> [...]
    >
    > http://www.zatyczkidouszu.pl/dlamotocyklistow.htm
    >

    > Proszę o Wasze opinie bo rodzajów i typów stoperów jest dużo ...

    Za bardzo kombinujesz. Bierz te, które zaproponowano Ci w pierwszej
    odpowiedzi: z allegro za 8 zł (z przesyłką) za 10 kompletów. Stosowałem
    takie, stosowałem inne gąbkowe - z Larssona za 2 zł. Te pierwsze są
    najlepsze. Sztuką jest odpowiednie umiejscowienie zatyczek w uchu - to
    podstawa. Zatyczki muszą wejść do środka kanału usznego - trzeba odpowiednio
    poruszać małżowiną uszną w trakcie wkładania zatyczek. Jeśli założysz je
    prawidłowo, to osiągniesz naprawdę dobry efekt z tłumieniem przekraczającym
    30 dB.

  • 8. Data: 2010-04-04 07:59:10
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hp9flo$gqa$...@n...onet.pl...

> [...]
    > odpowiednio poruszać małżowiną uszną w trakcie wkładania zatyczek. Jeśli
    > założysz je prawidłowo, to osiągniesz naprawdę dobry efekt z tłumieniem

    Mała poprawka: nie stosowałem zielonych, tylko pomarańczowe - mają lepsze
    tłumienie - też są na allegro (o 1 zł droższe).

  • 9. Data: 2010-04-05 05:13:56
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Sat, 3 Apr 2010 10:28:17 +0100, *Jasio* napisał(a):

    > Dobre, dobre:
    > "Teraz też dzięki zatyczkom MotoSafe (R) możesz słyszeć dźwięk
    > silnika"

    A ja tam je mam i je sobie chwalę. Gdyby nie ta cena, to możnaby pisać o
    nich w samych superlatywach. Wytłumiają co trzeba, pozwalając
    jednocześnie na spokojną komunikację werbalną np. z plecaczkiem.

    Sebastian S.
    FZS 600

  • 10. Data: 2010-04-05 14:02:41
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    Mr.Pisiek pisze:
    > Witam !
    >
    > Chodzi mi o takie które są megawygodne i tłumią tyle ile trzeba.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Michał

    POLECAM ! takie z apteki wielokrotnego użytku (piankowe pomarańczowe) :

    http://www.e-zikoapteka.pl/product/details/odchudzan
    ie-i-oczyszczanie/stopery-3m-wielokrotnego-uzytku-1p
    ara.html

    Cena 6,55 zł

    to samo:

    http://www.sklep-motocyklowy.pl/stopery,wygodne,prze
    ciwhalasowe,zatyczki,douszne,3m,p1330.html

    Cena 5 zł

    Bardzo miękka, przyjemna, puszysta pianka. Świetnie się formuje w
    uszach, po wsadzeniu przy wracaniu do swojego pierwotnego kształtu
    wypełnia dokładnie kanał ucha. Po przyzwyczajeniu kompletnie nie czuć
    tych stoperów w uszach. Redukcja szumów - IMHO świetna. Jak
    przywykniesz, słyszysz co się dzieje dookoła. Piorę w gorącej wodzie z
    proszkiem - są jak nowe, z powrotem puszyste i duże - nic nie tracą na
    swojej sprężystości, ani właściwości do powracania do pierwotnego kształtu.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet