    From: "Adamski" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jakie opony
    Date: Thu, 17 Feb 2011 15:30:43 +0100

    > Jak masz nowy motur to kup najdroższe. Jak jesteś biedakiem i masz strarą
    > padakę to kup najtańsze. Chyba logiczne, nie? Śpie bo mi sie chce spać,
    > logiczne, nie? :-)

    A jak chce mi się pracować, to lepiej wziąść sie do roboty, czy czekać aż
    przejdzie samo? Zgodnie z tą teorią jeśli mam szrota to mogę jeżdzić na
    felgach ;-). Szczerze mówiąc logiki w tym mało. Glebę można zaliczyć i przy
    50 km/h, a większość padaczek da radę taką prędkość wyciągnąć. Oczywiście,
    wiem, że cena jest jakimś tam wskaźnikiem, ale można się pomylić. Dobra
    rzecz nie może być tania, ale g..no może być drogie. Czekam na opinie
    poparte jakąś wiedzą, a jeszcze lepiej doświadczeniem.

    Dodam tylko, że jazda sportowo - turystyczna i raczej dynamiczna.

    Adam