  • 1. Data: 2010-09-04 17:27:22
    Temat: Jakie narzędzie do pobierania?
    Od: Marek <b...@e...com>

    Witam,

    Czy moglibyście mi doradzić narzędzie do przyspieszania pobierania plików z
    sieci (przejęcie kliknięc browsera i danie wyboru czym ściągać a potem
    pobieranie go w N segmentach) oraz ściągania serwisów WWW wraz z obrazkami
    zaszytymi w CSS? Kiedyś kupiłem GetRight lecz słabo on funkcjonuje pod
    Windows 7.

    Najchętniej aby było to darmowe narzędzie ale nie będę upierał się przy
    tym.

  • 2. Data: 2010-09-05 14:43:48
    Temat: [NTG] Re: Jakie narzędzie do pobierania?
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-09-04 19:27, Marek wrote:
> [...]
    > Windows 7.
    >
    > Najchętniej aby było to darmowe narzędzie ale nie będę upierał się przy

    NTG. Spróbuj FlashGeta, chociaż wydawało mi się że potrzeba korzystania
    z takich programów już dawno minęła ;)

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 3. Data: 2010-09-07 14:27:06
    Temat: Re: [NTG] Re: Jakie narzędzie do pobierania?
    Od: Marek <b...@e...com>

    > On 2010-09-04 19:27, Marek wrote:
    > NTG. Spróbuj FlashGeta, chociaż wydawało mi się że potrzeba korzystania
    > z takich programów już dawno minęła ;)

    NTG? Być może lecz wydawałoby się, że któż jak nie osoby zajmujące się WWW
    wiedzą jakie jest najlepsze narzędzie wspomagające pracę. No ale do
    rzeczy...

    Właśnie moda w moim przypadku odradza się na nowo :-) Nazwałbym to może nie
    modą ale niecierpliwością :-) Gdy ostatnio z Microsoftu ciągnąłem plik ok
    1GB to prędkość pobierania sięgała 1 - 1.5 MB/s. Z użyciem GetRighta - ok
    3.3 MB/s co daje max przepustowości łącza jakie mam. Zawsze to kilka minut
    czekania mniej.

  • 4. Data: 2010-09-08 14:16:18
    Temat: Re: Jakie narzędzie do pobierania?
    Od: Bartosz Derleta <n...@d...invalid>

    W dniu 2010-09-04 19:27, Marek pisze:
> [...]
    > Windows 7.
    >
    > Najchętniej aby było to darmowe narzędzie ale nie będę upierał się przy

    Zobacz dodatek DownThemAll! do Firefoxa. Nie jestem pewien, czy spełnia
    wszystkie Twoje warunki, ale jest darmowy, więc sprawdzić nie zaszkodzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz Derleta

  • 5. Data: 2010-09-08 14:19:09
    Od: Troskliwy Miś <k...@t...pl>

    On Sat, 4 Sep 2010 19:27:22 +0200, Marek wrote:

> [...]
    > Windows 7.
    >
    > Najchętniej aby było to darmowe narzędzie ale nie będę upierał się przy

    Free Download Manager.

    --
    Troskliwy Miś

    "wychylylybymy!"