    From: Marek <b...@e...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Jakie narzędzie do pobierania?
    Date: Sat, 4 Sep 2010 19:27:22 +0200

    Witam,

    Czy moglibyście mi doradzić narzędzie do przyspieszania pobierania plików z
    sieci (przejęcie kliknięc browsera i danie wyboru czym ściągać a potem
    pobieranie go w N segmentach) oraz ściągania serwisów WWW wraz z obrazkami
    zaszytymi w CSS? Kiedyś kupiłem GetRight lecz słabo on funkcjonuje pod
    Windows 7.

    Najchętniej aby było to darmowe narzędzie ale nie będę upierał się przy
    tym.