  • 81. Data: 2010-12-26 11:37:21
    Temat: Re: Jakie narzędzia wozicie w samochodzie ?
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ja wożę kable i klucz do nakrętek koła, plus NAPOMPOWANE koło zapasowe.
    > Bo uważam że tylko te dwie rzeczy jak się zdarzą mają szansę na naprawę
    > na drodze czy na parkingu gdzieś pod sklepem... A reszta to assistance i
    > laweta.

    Właśnie nie wiem po co wożę koło zapasowe jak nigdy jeszcze nie sprawdzałem
    czy jest napompowane :-)))

  • 82. Data: 2010-12-26 12:20:56
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-12-26 11:18, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>

    > Przeczytaj sobie listę błędów tej swojej Vectry, które to błędy można
    > zresztą odczytać bez laptopa, i obok każdego wypisz zestaw potrzebnych
    > części i narzędzi.

    Większość tych rzeczy nie unieruchamia samochodu, więc można jechać
    dalej. A resztę zazwyczaj można na szybko naprawić WD-40, srebrną taśmą
    i ew. trytką ;)

    Koniec końców sprowadza się to do tego, że zestaw awarii
    unieruchamiających samochód wiele się nie zmienia przez lata.

    A takie problemy, że się lampka błędu silnika zapaliła, bo jedna z 4
    sond lambda ma złą oporność grzałki, to bardziej wkurza kierowce niż
    wpływa na pracę silnika.

  • 83. Data: 2010-12-26 12:23:51
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-12-25 21:55, Filip KK pisze:
    > mieć żeby wymienić żarówkę. Wystarczą paluszki :)

    Ale my o wymianie zarowki reflektora, a nie o wymianie bateryjek ;)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 84. Data: 2010-12-26 14:11:03
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-26 12:23, MarcinJM pisze:

    > Ale my o wymianie zarowki reflektora, a nie o wymianie bateryjek ;)

    Aaaa :D Z tą żarówką w reflektorze to trzeba do serwisu chyba jechać? ;)

  • 85. Data: 2010-12-26 14:13:59
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-26 11:07, neoniusz pisze:

    > Znaczy, ze plyn do spryskiwaczy wlewali?

    A da się tak wlać płyn dzwoniąc komórką gdzieś? A może dzwonili do
    kolegów, by dowieźli płyn do spryskiwaczy...

  • 86. Data: 2010-12-26 14:14:46
    Temat: Re: Jakie narz?dzia wozicie w samochodzie ?
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-26 10:20, megrims pisze:

    > ha ha ha ha..
    > Spójrz na wykres. Auto zostało zapalone na chwile rano.
    > Wg wykresu wyjechało około 14:45 a przed 2 było w RP więc ty przestań
    > pieprzyć głupoty. Może za dużo piłeś w te święta.

    Ja w święta nie piję, faktycznie nie było śniegu... 160 można jechać.
    Zwracam honor.

  • 87. Data: 2010-12-26 14:15:02
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-26 08:51, Grzegorz pisze:

    > Podnośnik, klucz do kół, ręczniki papierowe i jakiegoś Clina do szyb.

    Było.

  • 88. Data: 2010-12-26 16:39:56
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-12-26 14:14, Filip KK pisze:

    > Ja w święta nie piję, faktycznie nie było śniegu... 160 można jechać.
    > Zwracam honor.
    OK. :) ale rano jak wstałem, to ledwo żyłem.
    Tak czy inaczej odpocząłem. pozdrawiam

  • 89. Data: 2010-12-26 21:34:35
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 10-12-24 19:11, kamil d pisze:

> [...]
    > samej lampy, odrywało się go od niej tak jak część modelu do sklejania a
    > po wymianie można było włożyć w specjalne miejsce w lampie żeby się nie
    > zgubił. Wszystko zajmowało jakieś 5 min. w wypadku podążania za
    > instrukcją auta (3 obrazki). Duże wrażenie zrobił na mnie stopień
    > przemyślenia tego rozwiązania bo z obiegowych opinii wynika, że we
    > francuzie to żarówki wymienia się w serwisie.
    >
    > Z przodu żeby ułatwić sobie dostęp z prawej strony, można było jednym
    > ruchem wymontować rurkę zbiornika spryskiwacza, też dobry patent.

    mi się podobało w mondeo mkIII aby wymienić zarówkę wyciąga się całą
    lampe w bajecznie prosty sposób - wyciąga się do góry dwa płaskowniki.
    Nie trzeba pchać łap pod maskę.

  • 90. Data: 2010-12-27 07:47:27
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 Dec 2010 05:49:35 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > W moim aucie się odkręca dekielek, ale ja to truskawki cukrem...

    Ale ja tam miałem problem żeby łapę włożyć ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.