  • Data: 2010-12-25 02:11:37
    Temat: Re: Jakie narzędzia wozicie w samochodzie ?
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > He,he. To samo można napisac o kazdym innym

    Nie o kazdym, niedawno facet ubezpieczony w Avivie wjechal mi w drzwi
    przednie i tylne. Pomny doswiadczen z PZU i tym razem przygotowany na
    najgorsze zadzwonilem do DAS. Ale DAS okazalo sie niepotrzebne, Avivie
    zglosilem sprawe telefonicznie (automat), oddzwonili, wypytali o
    szczegoly (okolicznosci, co jest uszkodzone), nastepnego dnia zadzwonili
    znowu i zaproponowali ugode: 1200zl. W miedzyczasie sprawdzilem ile
    kosztuja drzwi, stwierdzilem, ze taniej i lepiej kupic uzywane niz
    klepac i lakierowac te, zgodzilem sie na te sume i za 2 dni kasa byla na
    moim koncie. Zastrzegli sobie prawo wyslania rzeczoznawcy, ale jak dotad
    nikt sie nie pojawil, chyba do nich zadzwonie, czy chca te stare drzwi
    ogladac, bo bym je wywalil.
    Tak wiec da sie, ja jestem zadowolony i bardzo pozytywnie zaskoczony,
    wszystko milo, szybko, bez ciagania po sadach, bez kretactwa jak z PZU,
    bez zbednych formalnosci, przyslali tylko pismo, zeby im wyslac skan
    dowodu rejestr. i oswiadczenia sprawcy.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa