  • Data: 2010-04-13 09:00:43
    Temat: Re: Jakie napięcie aku
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-12 20:50, J.F. pisze:

    > Moze byc wiecej niz 50zl, albo np tych 50zl zyskasz kupujac 68Ah, a
    > nie patrzac slepo w instrukcje ktora wymaga 70Ah.

    W instrukcji jest 95 a obecnie jest założony 74. Jakub Witkowski
    zasugerował że nie należy kupować zgodnie z instrukcją a za argument
    podając to że ten za mały padł po niecałych 4 latach. Logika
    alternatywna, chyba jej nie bronisz?
    Już mi wisi czy wydam 500 czy 550zł na auto warte 20k.

    > Albo np jest w sklepie 64Ah/650A i 70Ah/600A. Ktory lepiej kupic ?

    Prądu na pewno nie będę zaniżał.