  • 41. Data: 2009-10-16 09:41:18
    Temat: Re: Jakie moto - AfricaTwin vs. TransAlp
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Tak, zamierzam troche + szutry + polne + lesne itd.

    xt fajny ale mniej praktyczny (uniwesalny)

    + lepiej bedzie sobie radzil w terenie

    - mniej miejsca i mniej wygodna kanapa
    - brak owiewki co ma znaczenia w trasie
    - singiel (jdnocylindrowiec) w Trampku masz V2 który fajniej pracuje w
    trasie
    - do Trampka masz wiecej klamotów turystycznych

    Tez kiedys mialem podobny dylemat. Jesli chcesz duzo smigac w terenie i
    glównie do takich celow kupujesz motocykl to pomysl nad XT, DR. Jesli
    szukasz unowersalnego moto na codzien do pracy + wyjazdy blizsze/dalsze +
    czasem teren kupuj Trampka.

    Zerknij na: www.transalpclub.pl/forum

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 42. Data: 2009-10-16 09:48:46
    Od: "Pawel" <p...@p...pl>

    "Scyzoryk" <g...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > glównie do takich celow kupujesz motocykl to pomysl nad XT, DR. Jesli
    > szukasz unowersalnego moto na codzien do pracy + wyjazdy blizsze/dalsze +

    Hmmm i to jest piekna podpowiedz. Widzialem nawet fajnego po angielskiej
    policji - caly bialy, 2002 r, 16k PLN, wyglada dobrze. Ale chyba jest wiele
    nie zakatowanych z tych rocznikow. Moze jak sie naucze jakos bardziej to
    przesiade sie na AT.

    A to pytanie nie w temacie, ale co tam, nie chce nowego watku otwierac: czy
    ktos wie czy w PL jakos da sie przetransformowac (?) nie wiem czy to dobre -
    slowo indyjskie prawo jazdy na moto na pl prawko? Gdzie o to pytac, PZMot?

    Pozdr.P.

  • 43. Data: 2009-10-16 10:01:15
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Hmmm i to jest piekna podpowiedz.

    jesli nie masz cisnienia to tam w dziale ogloszen spokojnie mozesz na cos
    polowac. Duzo wieksza szansa kupienia zadbanego i nie kombinowanego sprzeta

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 44. Data: 2009-10-17 07:13:00
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Pawel napisał(a):
    > Moja WROTKA ZASTEPCZA:
    >
    > 175 cm, 80 kg
    > Na razie Han Solo ;)

    > Hmmm no tez wlasnie o tym myslalem, patrzylem tez na jakies Suzuki itd.
    > ale nie chce tu rozpetac dyskusji ktora marka lepsza...

    No to bierz Trampka lub XT lub DR - w zaleznosci, co pierwsze wpadnie ci
    w oko z zaufanych rak. Jezeli XT lub DR, to w wersji z wieksza owiewka i
    wiekszym zbiornikiem, no i elektrycznym rozrusznikiem. I bedziesz pan
    zadowolony - idealne sprzety szkolenia przejsciowego.

  • 45. Data: 2009-10-17 10:47:15
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 17 Paź, 09:13, zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
    wrote:

    > Jezeli XT lub DR, to w wersji z wieksza owiewka i
    > wiekszym zbiornikiem, no i elektrycznym rozrusznikiem. I bedziesz pan
    > zadowolony - idealne sprzety szkolenia przejsciowego.

    Jeżeli z tych 2 (bo TA wykluczam*) to ja bym chciał NX 650 :)
    chyba najlżejszy, najmocniejszy silnik, nie za wysoki, trochę może
    poręczniejszy w terenie
    za to mały zbiornik (chyba że akcesoryjny), może mniej wygodne
    siedzenie (chyba że po przeróbkach) ale też jakoś dają radę tym w
    trasie
    ... z tym, że z czasem pewnie zechcesz się przesiąść na AT albo co
    inne.

    * uniwersalny ale ciężki, można brać pod uwagę jako docelowe moto ale
    gorszy do nauki / na pierwsze moto IMO

  • 46. Data: 2009-10-19 07:40:09
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Ditron pisze:

    > Brawo, dodam tylko że ten konkretny zwrot w nadmiarze jest szczególnie
    > wkurwiający.
    (...)

    Popracuj jeszcze nad sygnaturką i zostaniesz bohaterem odcinka.

    --
    pozdr
    DP

  • 47. Data: 2009-10-19 07:56:37
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Ditron" <t...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...

    > Jeżeli z tych 2 (bo TA wykluczam*) to ja bym chciał NX 650 :)
    > chyba najlżejszy, najmocniejszy silnik, nie za wysoki, trochę może
    > poręczniejszy w terenie

    Jaka jest czestotliwosc wymian oleju w tym sprzecie? A czy "swiezsze" nie sa
    przypadkiem pozwaznie skastrowane ( do jakichs ~38 KM) by zaspokoic
    ekoterrorystow?
    Pytamboniewiem.

    PS Autorze watku: cytuj poprawnie, zostawiajac autora tekstu do ktorego sie
    odnosisz. To nie jest forum lecz grupa dyskusyjna. Link do Netykiety
    znajdziesz w mojej stopce.

    weFAQ&v=qvj

  • 48. Data: 2009-10-19 10:03:27
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 19 Paź, 09:56, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

    > Jaka jest czestotliwosc wymian oleju w tym sprzecie?
    2 litry co 3200km

    > A czy "swiezsze" nie sa
    > przypadkiem pozwaznie skastrowane ( do jakichs ~38 KM) by zaspokoic
    > ekoterrorystow?
    z tego co wiem to nie bylo mniej niz 43 kucy

    > Pytamboniewiem
    No to juz wiesz; i jakie wnioski? - bom ciekaw :)

  • 49. Data: 2009-10-19 10:07:23
    Od: n...@s...com

    On Mon, 19 Oct 2009 03:03:27 -0700 (PDT), Ditron <t...@g...com>
    wrote:

    >2 litry co 3200km

    A nie co 6kkm ?

    >No to juz wiesz; i jakie wnioski? - bom ciekaw :)

    singiel smierdzi.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 50. Data: 2009-10-19 10:25:03
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 19 Paź, 12:07, n...@s...com wrote:

    > A nie co 6kkm ?
    No... nie; bo co 2 tys. mil ale filter juz raz na 4 wymiany oleju.