  • 31. Data: 2009-10-16 08:29:47
    Temat: Re: Jakie moto - AfricaTwin vs. TransAlp
    Od: "Pawel" <p...@p...pl>

    > w sensie ze wisisz na rekach, masz podkurczone nogi. A dupa to boli na
    > wszystkim. Na AT szczegolne szybko.

    Eee to mnie nie przeraza, jestem stary MTBowiec ;)

    Ale chyba jednak wybor padnie na TA, jednak...

    P.

  • 32. Data: 2009-10-16 08:30:54
    Od: "Pawel" <p...@p...pl>

    > ujezdzam trampka od dwóch sezonów i poza zmianą oleju i regulacja gaznikow
    > nie zagladalem do niego a sprzet ma 15 lat. Uzywam zarowno w miescie, na
    > szutrach i w lekkim terenie jak i w trasy. W dwie osoby doladowany kuframi
    > robi się powolny ale mi to nie przeszkadza :) bo i tak nigdy nie jezdze na
    > wyscigi.

    Zaraz, zaraz - a to nie jest tak, ze TA jest jakby jednoosobowy - czy
    koledzy wyzej tak pisali ze wzgledu na moc? Czyli ze od biedy - jak sie
    kogos lekkiego zapakuje na tyl - to mozna pociagnac?

    Pozdr.P.

  • 33. Data: 2009-10-16 08:35:40
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "WIADRO" <w...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    On 15 Paź, 23:22, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

    > e tam, każde nieporadne chuchro zrobi sobie kuku czymkolwiek>
    > fakt że bydle to spore, ale ile frajdy daje!

    Etam, nie pamieta wol... Tak od razu, bez przygotowania, daje?. Wspomniane
    "chuchro" mierzy 180 cm wzrostu i na zmiane biega albo jezdzi na rowerze,
    raczej na spore dystanse. W sensie tezyzny fizycznej raczej do
    pozazdroszenia.
    Powtorze: na docelowej cviezkiej kozie tez moze byc fajnie, jednak do
    panowanioana nad sprzetem droga jeszcze dluga, czasem bolesna. Lepiej zaczac
    od czgos lekkiego, nie wazne "jak sie na tym wyglada" i ogarnac technike a
    pozniej dokladac ciezarki. EOT
    Trampek tez leciutki nie jest.

    weFAQ&v=qvj

  • 34. Data: 2009-10-16 08:44:13
    Od: n...@s...com

    On Fri, 16 Oct 2009 10:30:54 +0200, "Pawel" <p...@p...pl>
    wrote:

    >Zaraz, zaraz - a to nie jest tak, ze TA jest jakby jednoosobowy - czy
    >koledzy wyzej tak pisali ze wzgledu na moc? Czyli ze od biedy - jak sie
    >kogos lekkiego zapakuje na tyl - to mozna pociagnac?

    Chodzi o ilosc miejsca dla kierowcy i pasazera.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 35. Data: 2009-10-16 09:00:24
    Od: "Pawel" <p...@p...pl>

    > od czgos lekkiego, nie wazne "jak sie na tym wyglada" i ogarnac technike a
    > pozniej dokladac ciezarki. EOT
    > Trampek tez leciutki nie jest.

    Hmmm, to co mowisz ma sens - tzn. czuje to, bo duzo jezdzilem na rowerach
    gorskich i chyba moglbym powiedziec, ze dopiero po paru latach, wypadach w
    gory itd. nauczylem sie jakos techniki na tyle, zeby wreszcie odczuwac
    przyjemnosc - szczegolnie na zjazdach. Na poczatku to trzeba sie nauczyc
    upadac ;) Teraz smigalem przez 2 tygodnie po gorach znow i mimo, ze mialem 3
    lata przerwy to jakos technika zostala...wiec w sumie sie zgadzam.

    Pytanie zatem - jesli nie AT i TA to co? XT?

    Dzieki za pomoc i przepraszam ze tak ciagne nudny dla doswiadczonych temat
    ;)

    Pozdr.P.

  • 36. Data: 2009-10-16 09:19:04
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Dzieki za pomoc i przepraszam ze tak ciagne nudny dla doswiadczonych
    > temat ;)

    Klinknij no w linka w mojej stopce, dowiesz się kolejnych ciekawych
    rzeczy.
    Między innymi na temat cytowania.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 37. Data: 2009-10-16 09:20:13
    Od: "huck" <2...@w...pl>

> [...]
    > 3 lata przerwy to jakos technika zostala...wiec w sumie sie zgadzam.
    >
    > Pytanie zatem - jesli nie AT i TA to co? XT?
    hopie
    nie odpowiedziałeś na pytanie , a bediesz jezdził po offie ???
    (przynajmniej na poczatku)
    jak nie to na cholere endjuraka chcesz kupowac
    pzdr
    huck

  • 38. Data: 2009-10-16 09:21:35
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    > I super, skreslamy zatem BMW, tez mysle ze to jakies takie kosmiczne za
    > bardzo i chyba one czesto sa z kardanem...
    akurat ten kardan to zaleta ..........

  • 39. Data: 2009-10-16 09:27:53
    Od: "Pawel" <p...@p...pl>

    > nie odpowiedziałeś na pytanie , a bediesz jezdził po offie ???
    > (przynajmniej na poczatku)
    > jak nie to na cholere endjuraka chcesz kupowac

    Tak, zamierzam troche + szutry + polne + lesne itd.

    P.

  • 40. Data: 2009-10-16 09:28:27
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    - a to nie jest tak, ze TA jest jakby jednoosobowy - czy
    > koledzy wyzej tak pisali ze wzgledu na moc? Czyli ze od biedy - jak sie
    > kogos lekkiego zapakuje na tyl - to mozna pociagnac?

    nie no bez jaj :) Trampek ma oczywiscie ciut mniej miejsca niz Afryka ale
    np. wiecej niz Super Tenera 750 :) Spokojnie daje rade w dwie osoby tylko
    nie jest juz tak dynamiczny. Ja smigam w dwie szczuple osoby (ja 182cm i
    zona 164cm) + 3 kufry i dajemy rade nawet w dlugich trasach. Wcale nie jest
    jakos wybitnie ciasno. Oczywiscie miejsca nie ma tyle co na Varadero ale
    niech mi np. taka krowa w lesie podskoczy :) Cos za cos.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk