  • Data: 2009-10-21 07:59:09
    Temat: Re: Jakie moto - AfricaTwin vs. TransAlp
    Od: gonzik <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Paź, 22:53, "greg" <g...@f...com> wrote:
    > Użytkownik "gonzik" <b...@y...com> napisał w
    wiadomościnews:9f89ffbb-ba66-48f2-90d7-1ed643d825da@
    e34g2000vbc.googlegroups.com...
    > On 19 Paź, 20:39, "greg" <g...@f...com> wrote:> Jeśli chcesz do tej Rumunii
    czy Ukrainy jechać drogami to ktm cie tam

    > Moglbys rozwinac dlaczego Varadero akurato by bylo najlepeszejsze do
    > Rumunii i Ukrainy?
    >
    > Wyrazilem sie nieściśle, dziękuję za zwrócenie na to uwagi.
    >
    > Nie chodzi mi o to że w ogóle i ze wszystkich najlepszy akurat Varadero.
    > Chodzi mi o to, że trase 1500 km po asfalcie w jedną stronę wygodniej
    > pokonać na moto typu Varadero - duży wygodny litrowy turystyk niż
    > turystyczne enduro typu transalp czy lc4 640.

    Moim skromnym zdaniem Varadero sie nadaje na zachodnia europe (i na
    polskie drogi) a nie Rumunie. W Rumunii nieraz sa super asfalty (rowne
    jak stol) a nieraz asfalt jest jak po wybuchu bomby. Na takich drogach
    jest caly czas walka, gwaltowne hamownie i omijanie. Na takim terenie
    komfort Varadero szybko zanika a leciutkim katem czy innym DR'em albo
    TT'ka sie smiga jak rowerem.

    Zeby niebylo Varadero to super motocykl. A sa goscie co smigaja po
    calym swiecie goldwingami. Tylko ze ja mysle ze male jest piekne i
    poreczne :-)

    Pozdrav,
    Gonzik.