  • Data: 2009-10-20 20:53:52
    Temat: Re: Jakie moto - AfricaTwin vs. TransAlp
    Od: "greg" <g...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gonzik" <b...@y...com> napisał w wiadomości
    news:9f89ffbb-ba66-48f2-90d7-1ed643d825da@e34g2000vb
    c.googlegroups.com...
    On 19 Paź, 20:39, "greg" <g...@f...com> wrote:
    > Jeśli chcesz do tej Rumunii czy Ukrainy jechać drogami to ktm cie tam
    > dowiezie oczywiście, ale przyjemne to to nie będzie. Afryka na pewno
    > lepiej.
    > Najlepiej np Varadero, ale to się w teren nie nadaje zupełnie.

    Moglbys rozwinac dlaczego Varadero akurato by bylo najlepeszejsze do
    Rumunii i Ukrainy?

    Wyrazilem sie nieściśle, dziękuję za zwrócenie na to uwagi.

    Nie chodzi mi o to że w ogóle i ze wszystkich najlepszy akurat Varadero.
    Chodzi mi o to, że trase 1500 km po asfalcie w jedną stronę wygodniej
    pokonać na moto typu Varadero - duży wygodny litrowy turystyk niż
    turystyczne enduro typu transalp czy lc4 640.

    Dlaczego? Ano bo jechanie takiej trasy na singlu bez owiewki uważam za
    bezsensowne męczarnie. Natomiast jak będzie chciał na miejscu poszaleć w
    terenie to Varadero nie poszaleje a Katem owszem.

    Napisałem to właśnie dla podkreślenia, że trudno jest znaleźć jeden
    motocykl, który komfortowo zawiezie asfaltem na drugi koniec Europy i da
    frajdę w ciężkim błocie w górach. Wszystko jest jakimś kompromisem i musi
    sobie pytający sam odpowiedzieć na czym mu najbardziej zależy.

    pozdro
    --
    greg