  • Data: 2009-10-21 11:15:51
    Temat: Re: Jakie moto - AfricaTwin vs. TransAlp
    Od: "greg" <g...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    "gonzik" <b...@y...com> wrote in message
    news:c5546468-3cef-40c8-a7b7-a27208fba7b3@m1g2000vbi
    .googlegroups.com...

    >Moim skromnym zdaniem Varadero sie nadaje na zachodnia europe (i na
    >polskie drogi) a nie Rumunie. W Rumunii nieraz sa super asfalty (rowne
    >jak stol) a nieraz asfalt jest jak po wybuchu bomby. Na takich drogach
    >jest caly czas walka, gwaltowne hamownie i omijanie. Na takim terenie
    >komfort Varadero szybko zanika a leciutkim katem czy innym DR'em albo
    >TT'ka sie smiga jak rowerem.
    >
    >Zeby niebylo Varadero to super motocykl. A sa goscie co smigaja po
    >calym swiecie goldwingami. Tylko ze ja mysle ze male jest piekne i
    >poreczne :-)

    Hej,

    Ja też uważam że małe jest poręczne, ale akurat ani kat, ani transalp, ani
    afryka to małe nie są.
    Kat waży 160 kilo na sucho, dodaj paliwo i bagaż i juz masz 200 - poręczność
    niewielka raczej

    TT czy XR to sam miód ale jechanie tym do Rumunii to ja współczuję, chyba że
    na przyczepkę go.

    I tu wracamy do pierwotnego problemu - gość pyta: jaki motor. A my pytamy:
    ale do czego?

    pozdro
    --
    greg