  • 11. Data: 2013-03-27 13:43:23
    Temat: Re: Jakie modele spełniają poniższe warunki?
    Od: bans <g...@o...pl>

    W dniu 2013-03-27 10:45, 4...@g...de pisze:

    > Możecie doradzić, jakie modele spełniają łącznie następujące warunki:
    >
    > - Nikon
    > - kompakt
    > - zapis RAW
    > - wbudowany GPS

    I gdzie te czasy, gdy Czarek obrażał rozmówców na samą sugestię, że
    miałby w ogóle dotknąć "syfrówki", a użytkowników
    pl.rec.fotografia.cyfrowa uznawał hurtem za debili bez gustu, na których
    można łatwo trzepać kasę? :)))

    Rura zmiękła, co?

    --
    bans

  • 12. Data: 2013-03-27 16:12:20
    Od: 4...@g...de

    Bardzo dziękuję, szczególnie Quentowi ;)

    Wybór nie jest duży, raptem pięć sztuk:

    Nikon Coolpix P330
    12.2 megapixels
    3´´ screen
    24 - 120 mm (5×)

    Fujifilm FinePix F770EXR
    16.0 megapixels
    3´´ screen
    25 - 500 mm (20×)

    Canon PowerShot S100
    12.1 megapixels
    3´´ screen
    24 - 120 mm (5×)

    Fujifilm FinePix F600 EXR
    16.0 megapixels
    3´´ screen
    24 - 360 mm (15×)

    Fujifilm FinePix F550 EXR

    16.0 megapixels
    3´´ screen
    24 - 360 mm (15×)

    A właściwie, biorąc pod uwagę moją chroniczną niechęć do Canona - tylko cztery ;) Czy
    ktoś ma doświadczenie z tymi trzema FinePixami? Chodzi mi o jakość obrazu w środku i
    na brzegach, dystorsję, aberacje, opóźnienie migawki itp.

    P330 jest chyba za świeży, żeby coś o nim powiedzieć?

    Czarek

  • 13. Data: 2013-03-28 01:28:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 27 Mar 2013 08:12:20 -0700 (PDT), 4...@g...de napisał(a):

    > Możecie doradzić, jakie modele spełniają łącznie następujące warunki:
    >
    > - Nikon
    > - kompakt
    > - zapis RAW
    > - wbudowany GPS
    >
    > Wybór nie jest duży, raptem pięć sztuk:
    >
    > Nikon Coolpix P330
    > Fujifilm FinePix F770EXR
    > Canon PowerShot S100
    > Fujifilm FinePix F600 EXR
    > Fujifilm FinePix F550 EXR

    Słuszną drogę obrała firma Nikon...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 14. Data: 2013-03-28 01:38:21
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-03-27 16:12, 4...@g...de pisze:
    > Bardzo dziękuję, szczególnie Quentowi;)

    Bo użył swoich umiejętności i wykonał prostą robotę za Ciebie?
    Aż nie wiem, któremu bardziej pogratulować głupoty.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 15. Data: 2013-03-28 02:39:52
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    4...@g...de wrote in
    ups.com>
    > - zapis RAW
    > - wbudowany GPS

    Darktable www.darktable.org (inne wywolywaczki RAWow pewnie rowniez) ma
    ciekawa opcje: umozliwia wstawienie lokalizacji do EXIFa po zaimportowaniu
    pliku GPX z logiem trackera GPS. Jesli posiadasz np smartphone'a z
    Androidem, wystarczy, ze zainstalujesz np aplikacje My Tracks i przy sesji
    zdjeciowej w terenie wlaczysz tracker. W Darktable mozna podac roznice w
    ustawieniu zegarow rejestratora GPS i aparatu.
    Oszczedzasz przy okazji baterie w aparacie, zabijasz w telefonie...
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 16. Data: 2013-03-30 04:45:16
    Od: <4...@g...de>

    Użytkownik "bans" <g...@o...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > w ogóle dotknąć "syfrówki", a użytkowników pl.rec.fotografia.cyfrowa
    > uznawał hurtem za debili bez gustu, na których można łatwo trzepać kasę?

    Pszeciesz nie od dziś wiadomo, że jestem sfrustrowanym śmierdzielem
    dybowskim
    z małom fujarom i wypasioną syfrófkom, z długami w kruku, z chujem w dupie i
    mam różowe papiery

    czaróś pozdrawia ze śmietnika - smaczną kupę znalazłem i się podzielę!!!