  • 1. Data: 2011-05-20 22:50:18
    Temat: Jakie letnie opony?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Zjeździłem już w swojej "karierze" kierowcy kilkanaście kompletów opon, ale
    nadal nie wiem co wybrać do swojego auta - coś, co będzie dobrze trzymało i
    na suchym i na mokrym, może być głośne - i nie chciałbym, żeby po 20 tys
    nadawało się do wymiany (jak na przykład dunlopy które mam teraz - od
    nowości przejechały ok 18 tys i mają 5,5 - 6 mm bieżnika, choć trzymają
    bardzo dobrze). Odpada też coś w rodzaju barum - mam takie zimówki, z czego
    trzy sa jajowate a jedna zwichrowana.
    Potrzebuję czegoś w rozmiarze 205/60R16, cena w okolicach 400-450 za sztukę
    (może być ciut drożej, jeżeli warto). Nie jeżdżę jak kapelusznik, ale też
    nie "palę gumy" - najczęściej po mieście, a dwa, trzy razy w miesiącu trasy
    z prędkościami autostradowymi. Nie jeżdzę po krawężnikach, dziury zauważam,
    nie jestem w wieku w którym imponuje ruszanie z piskiem. Macie doświadczenia
    z oponami, które ostatnio Was pozytywnie zaskoczyły?

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 2. Data: 2011-05-20 23:21:04
    Temat: Re: Jakie letnie opony?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Macie doświadczenia z oponami, które ostatnio Was pozytywnie zaskoczyły?

    Nie bede walic konkretnymi modelami, ale daje wychodze z zalozenia ze
    nie warto przeplacac za napis na oponie (pomijam tu marki typowo chinskie).
    W koncu takie Sumitomo jest wlascicielem Dunlopa ;P

    O ile pytasz co mnie pozytywnie zaskoczylo to na pierwszym miejscu Falken.
    Potem Avon i Marangoni.

    Potem z zakupow dla znajomych, Gislaved (letnie oczywiscie)

    PZDr
    Adam

  • 3. Data: 2011-05-20 23:26:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-05-2011 23:21, Adam Szewczak pisze:

    > Nie bede walic konkretnymi modelami, ale daje wychodze z zalozenia ze
    > nie warto przeplacac za napis na oponie (pomijam tu marki typowo
    > chinskie). W koncu takie Sumitomo jest wlascicielem Dunlopa ;P

    Sumitomo jest chińskie?
    A to nie czasem japoński koncern, który robi m.in zaciski hamulcowe dla
    Mitsubishi, Subaru i Toyoty?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 4. Data: 2011-05-20 23:31:40
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Sumitomo jest chińskie?
    > A to nie czasem japoński koncern, który robi m.in zaciski hamulcowe dla
    > Mitsubishi, Subaru i Toyoty?

    A gdzie napisalem ze Sumitomo jest China ?
    Bo w nawiasie zawarlem ze nie wymieniem marek chinskich.

    Co jeszcze robi Sumitomo to nie wiem. Ale to chyba taki "globalny" koncert
    co robi prawie wszystko ;P
    Wiem ze robi Dunlopa, Falkena, pod swoja wlasna marka tez.

    PZDr
    Adam

  • 5. Data: 2011-05-20 23:35:00
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Yogi\(n\)

    > Macie
    > doświadczenia z oponami, które ostatnio Was pozytywnie zaskoczyły?

    Seria ContiSportContact.

    PS. Po co wymieniać letnie, które mają 5,5-6 mm?

  • 6. Data: 2011-05-20 23:36:09
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Adam Szewczak

> [...]
    > nie warto przeplacac za napis na oponie (pomijam tu marki typowo
    > chinskie). W koncu takie Sumitomo jest wlascicielem Dunlopa ;P

    I co z tego, kto jest właścicielem?

    > O ile pytasz co mnie pozytywnie zaskoczylo to na pierwszym miejscu
    > Falken. Potem Avon i Marangoni.

    Jakie konkretnie modele i z czym porównywałeś?

  • 7. Data: 2011-05-20 23:36:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-05-2011 23:31, Adam Szewczak pisze:

    > A gdzie napisalem ze Sumitomo jest China ?
    > Bo w nawiasie zawarlem ze nie wymieniem marek chinskich.

    Jakoś tak z kontekstu wyszło mi...

    > Co jeszcze robi Sumitomo to nie wiem. Ale to chyba taki "globalny"
    > koncert co robi prawie wszystko ;P
    > Wiem ze robi Dunlopa, Falkena, pod swoja wlasna marka tez.

    Teraz to nie trafisz kto jest kim i co produkuje :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 8. Data: 2011-05-20 23:38:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-05-2011 23:35, to pisze:

    > Seria ContiSportContact.
    > PS. Po co wymieniać letnie, które mają 5,5-6 mm?

    Zacząłem 3ci sezon na CSC3 jakoś się zmieniły, śliskie się zrobiły -
    stwardniałt czy coś...W każdym razie szybko się chyba zestarzały :(

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 9. Data: 2011-05-20 23:39:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-05-2011 23:38, DoQ pisze:

    > Zacząłem 3ci sezon na CSC3 jakoś się zmieniły, śliskie się zrobiły -
    > stwardniałt czy coś...W każdym razie szybko się chyba zestarzały :(

    i jakoś się zmieniły
    stwardniały

    Zmęczony jestem:)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 10. Data: 2011-05-20 23:42:04
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > begin Yogi\(n\)

    > Seria ContiSportContact.
    >
    > PS. Po co wymieniać letnie, które mają 5,5-6 mm?

    Wymieniac będę pod koniec sezonu albo dopiero w przyszłym, ale zapowiada
    się, że zrobię do wakacji z pięć tysięcy km (coś w rodzaju drugiego etatu),
    a w czasie wakacji może nawet osiem, więc być może w sierpniu/wrześniu
    trzeba bedzie się rozejrzeć za nowymi.