  • Data: 2011-05-20 23:49:37
    Temat: Re: Jakie letnie opony?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ir6nd1$5jn$1@mx1.internetia.pl...

    > Jakoś tak z kontekstu wyszło mi...
    >
    > Teraz to nie trafisz kto jest kim i co produkuje :)

    Dlatego prawde mowiac, jak dopieram czy to do firmowego czy komus to sie
    kieruje wlasnym rozeznaniem ;P cena i opinia z testopon.com

    Napewno jakos daleko mi do ryzykowania kupowania opon o dziwnych nazwach,
    ale malo znane markowe koncerny czemu nie, tym bardziej ze bardzo czesto
    robia naprawde przyzwoite produkty za nieduze pieniadze.

    Jak chocby Maloya, Vredestein, Viking, Gislaved, Avon

    a jak mozna miec cos rownie dobrego za mniejsze pieniadze to po co
    przeplacac za marke.

    PZDr
    Adam