  • Data: 2011-05-20 23:45:30
    Temat: Re: Jakie letnie opony?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4dd6dec9$0$2457$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Adam Szewczak

    > I co z tego, kto jest właścicielem?

    Zasadniczo nic, w koncu jakos trzeba produkty sprzedawac lokalnie, zeby
    ludzie to kupowali.

    > Jakie konkretnie modele i z czym porównywałeś?

    Testerem torowym to ja nie jestem, to mozna czytac autoswiat.
    To sa subiektywne opinie.

    Falken SN616 rewelacyjnie sie na mokrym trzymaly i byly ciche.
    Ze912, zastapily jakies fuldy nie pamietam ktore, narazie to nowy zakup, sa
    cichsze.

    Marangoni Verso poszly to takiej zwyklej osobowki (185/60R14), roznica
    ogromna, rewelacyjna przyczepnosc, no i ciszaaaaa.

    Avon IceTouring, zjezdzone 3 rozne komplety, bardzo dobre zimowki miasto
    trasa

    Gislaved Speed 606, tak samo, w miare ciche, dobrze trzymajace w deszczu.

    Te co oceniam jako do D..y
    Matador MP15 - dwa lata i koniec przyczepnosci
    Barum zimowe jakies, dwa lata i opony byly twarde ze sie jezdzic nie dalo w
    sumie po niczym
    Michelin Agilis teraz sa chyba 51, no jakos to sie trzyma, scieralnosc mega
    dluga ale glosne strasznie :/
    Matador MP7 - miekkie niemilosiernie, traktory straszne, odsprzedalem
    znajomemu do syncro w teren :P

    PZDr
    Adam