  • 41. Data: 2010-08-31 10:46:40
    Temat: Re: Jakie kombi? dla rodziny
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:i5hblf$j1s$1@news.dialog.net.pl...

    > Czy w twoim codziennym jadłospisie jest minimum jedna miska ryżu? :>

    Nie.
    Nie lubię ryżu na słono, podobnie jak psujących się i drogich w naprawach
    samochodów.

  • 42. Data: 2010-08-31 10:51:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Iglo" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Daj spokoj z tym ceedem, robisz z niego odpowiedź na wszystkie potrzeby
    > ,jak
    > vw golf na każdej wsi, mały do miasta piszesz ceed, rodzina 2+2 piszesz
    > ceed.

    Jak ktoś pyta o Hultaja i30, to jasne że ceed również wchodzi w rachubę.
    Jak ktoś pyta o Puga 307 sw, to jasne że ceed sw tym bardziej wchodzi w
    rachubę.

    Czego jeszcze nie zrozumiałeś?
    Denerwuje Cię, że w tej klasie jest to jedno z lepszych aut, zwłaszcza w
    stosunku jakości do ceny?
    Przywyknij.
    Francuski szmelc nie nadaje się do niczego, to go odradzam gdzie mogę.

    >W auto typu grand scenic dla rodziny to
    > zadna "kila"

    Nie rozumiem co oznacza zwrot "w auto".
    A Grand Scenic to kiła nie dlatego, że to scenic, tylko dlatego że renault.

  • 43. Data: 2010-08-31 10:56:39
    Od: "Mathew Kosecki" <f...@g...pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Nie rozumiem co oznacza zwrot "w auto".
    > A Grand Scenic to kiła nie dlatego, że to scenic, tylko dlatego że renault.

    Nie, no to wyjaśnia wszystko.
    ".. Bierz tego! Ale dlaczego? Bo to GOLF!!! Ale dlaczego? Bo w tedejii..."

    A jak "skórka" u ciebie na kierownicy?

  • 44. Data: 2010-08-31 11:08:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mathew Kosecki" <f...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:i5ig47$i45$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie, no to wyjaśnia wszystko.

    Dokładnie.
    Każdy kogo interesują przyczyny takiego stanu rzeczy użyje googla i nie
    będzie wymagał, abym po raz tysięczny to opisywał.

    > A jak "skórka" u ciebie na kierownicy?

    Bardzo dobrze, a co?

  • 45. Data: 2010-08-31 11:31:46
    Od: " " <b...@g...pl>

> [...]
    > jest tak proste konstrukcyjnie i naprawdę przysparzające niewielu problemów
    > (jest zaledwie kilka typowych usterek, które serwisy nieautoryzowane
    > potrafią za rozsądne pieniądze usunąć). W porównaniu z Laguną to nawet chyba
    > nie ma o czym pisać, bo zarówno prowadzenie Passata jest lepsze (relatywnie
    > dla mnie, a lubię sobie dość szybko pojeździć), więcej miejsca w środku, a
    > pod kątem awaryjności pozostałoby chyba tylko spuścić zasłonę milczenia.
    > Jedyne, co w tym samochodzie trzeba zrobić - podnieść moc z fabrycznych 105
    > KM na jakieś 125-135, wtedy zaczyna normalnie przyspieszać :)

    Jurand, daj spokoj mialem Passata 1.8T z wirusem, naprawde uwierz mi mit o
    bezawaryjnosci tego szajsu jest mocno nakrecany przez samych sprzedajacych,
    kusi mnie oczywiscie kombi wagen w wersji 4-motion, a jakze ;), naprawde
    gdybym nie mial doczynienia przedtem z grupa VW i jego ASO i z jego
    niedorobkami to kupil bym w ciemno, ale mialem przez 9 lat od nowosci i
    starczy mi, wymiany mikrostykow, trzeszczacego zawieszenia, cieknacych amorow,
    urywajacej sie wiecznie poduszki pod silnikeim (srodkowej) przeskakujacych
    wycieraczek, zamoknietego ukladu comfort, zlazaca farba z raczek na boczkach
    dzwi... w aucie za ponad 95 tys (w 1997 roku) to kpina!

    poprostu NO WAY, polowa zostala wymieniona/zrobiona na gwaracji, ale po
    gwarancji z uporem bumerangu aborygena wracaly te lub podobne usterki,
    przeparciale przewody od hamulcow no fakt nigdy nie powiedzial "dzis bujaj sie
    autobusem", raz tylko gdy padl autoalarm z moejj winy i zaczal pobierac z aku
    10A ;) ale to element niezwiazany z konstrukcja auta.

    ksiazke mozna napisac, jedno co bylo trwale to zwieszenie, przy 60 tkm
    wymienili na gwarancji bo "trzeszczalo jak stare wyrko" i nastepne 100 tkm jak
    nowe, z lekkkim luzem na gornym prawym od przegladu do przegladu.

    ale fakt atrakcyjny i dosc pakowny to on jest, ale myszkuje po koleinach, taki
    to urok wilowahaczy z przodu - amory nowe, zbeznosc cool, ten typ tak ma,
    idzie siz przyzwyczaic, ale na ile to jest irutujace to sie czlek przekonuje
    jak zacznie jezdzic innym autem ;) ktore nie myszkuje.

    ogolnie odnosze wrazenie, ze jakosc aut dostepnych dzs w salonach spadla dosc
    drastycznie

    no ale VW to miszcz niezawodnosci i ergonomi... wolny od wad ;)

  • 46. Data: 2010-08-31 11:51:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 31 Aug 2010 09:48:24 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Czyżbyś chciał przez to napisać, że problem tłuczenia nie występuje? :)

    Nie wiem, jak się dorobię to powiem.
    A jeżeli masz na myśli hałasy na dziurach, to da się przyzwyczaić, jakąś
    jedną wadę może mieć :-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple

  • 47. Data: 2010-08-31 11:53:01
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-08-30 12:12, poszukujacy pisze:
    > Witajcie!
    >
    > obecny pojazd Corolla Wagon 1.4 D4D '06 od nowosci - jedyna jej wada to
    > troszke za mala dla rodziny 2+2, choc jakos sie miescimy do tej pory, z bolem.
    >
    > plan zmienic na cos wiekszego (najchetniej 4x4 heheehe), ale o akceptowalnych
    > kosztach eksploatacji - do tej pory to tylko przeglady, pali 4-7 l/100 ropy,
    > opony male = tanie - mysle, ze sie nie da polaczyc marzen z rzeczywistoscia,
    > "bo tak to tylko w erze".

    Logan MCV?
    W założonej kwocie mieści się fabrycznie nowe duże kombi 1.5dCi z max
    wyposażeniem.

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 48. Data: 2010-08-31 11:57:09
    Od: " " <b...@g...pl>

    Wojciech Smagowicz [ZIWK] <w...@o...pl> napisał(a):

    > Logan MCV?
    > W założonej kwocie mieści się fabrycznie nowe duże kombi 1.5dCi z max
    > wyposażeniem.

    heehe nie, predzej DUSTER :) choc przekracza zalozony budzet, ladnie wyglada
    dzis widzialem na drodze w ladnym kolorze braz metalik... ale pamietam jeszcze
    czasu gdy jezdzily po naszych drogach Dacie chyba LT 12 czy TL ;) i jakos nie
    mam przkekonania ;) to rumunsko-francuskiej mysli technicznej.

  • 49. Data: 2010-08-31 12:07:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 31 Aug 2010 09:57:09 +0000 (UTC), b...@g...pl
    napisał(a):

> [...]
    > czasu gdy jezdzily po naszych drogach Dacie chyba LT 12 czy TL ;) i jakos nie
    > mam przkekonania ;) to rumunsko-francuskiej mysli technicznej.

    SUV jako auto rodzinne? owszem, są tacy frajerzy co to kupują.
    Bagażnik taki sobie, diesel pali poniżej 7 litrów jak jest z góry i z
    wiatrem, miejsca w środku mniej niż w kompakcie a cena auta klasy średniej.
    Tu już jest jeden taki miszczunio-handlarzunio co zawsze zachwala wszystko
    co akurat ma na sprzedaż, kiedyś reklamował Kugę jako świetne auto
    rodzinne, mimo, że wszystkie wymiary twierdzą, że to podniesiona Fiesta,
    czasem dorównująca Focusowi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 50. Data: 2010-08-31 12:14:48

> [...]
    > co akurat ma na sprzedaż, kiedyś reklamował Kugę jako świetne auto
    > rodzinne, mimo, że wszystkie wymiary twierdzą, że to podniesiona Fiesta,

    ciasno, a eksploatacja razy dwa ;)