  • 91. Data: 2010-09-01 17:10:59
    Temat: Re: Jakie kombi? dla rodziny
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i5loj5$e91$1@inews.gazeta.pl...

    > tak, 4000-5200,- bo leci naped pompy, a nie sama pompa, ten wieloklin z
    > zebatka, czesci ca. 2 tysie, reszta robocizna, ale moge sie mylic dawno
    > nieinteresowalem sie VW jako takim.

    2000 PLN poza serwisem VW to zrobisz.

    Jurand.

  • 92. Data: 2010-09-01 20:30:10
    Od: "Mathew Kosecki" <f...@g...pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Twoje uczulenie na ceeda wisi mi i powiewa, więc możesz sobie darować swoje
    > propozycje.

    Nie jestem uczulony na ceeda tylko na głupie stereotypy.

    > Przykto mi że świat jest inny niż byś chciał i napisanie prawdy sprawia Ci
    > przykrość.

    Mi też jest przykro, pewnie jak każdemu. Jakiej znowu prawdy?

    > Nie żartuj.

    To znaczy że nie? Zagrania różnorodnych ASO (nie tylko KIA zaznaczam) są
    rozbrajające.. Powiększenie turbodziury bez wiedzy klienta w imię zwiększania
    żywotności, no nieźle. Przecież część ludzi po jeździe próbnej zdecydowało się
    na to auto lub ten silnik bo fajnie od dołu jechało.. To się nadaje do TVN
    Turbo normalnie..

    > Nie, nadal jest 115, maks się nie zmienia.
    > W papierach nic nie pisze ile auto ma mieć przy np. 2000 obrotów - no i to
    > wykorzystali.

    Ale są jakieś wykresy charakterystyki silnika w prospektach, na stronie
    producenta. Po takim antyczipie przecież są zupełnie inne.. Skąd wiedza o tych
    działaniach ASO?

  • 93. Data: 2010-09-01 20:44:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mathew Kosecki" <f...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:

    > Nie jestem uczulony na ceeda tylko na głupie stereotypy.

    Ale wiesz czym się różnią stereoptypy od własnych doświadczeń, czy taka
    różnica jest dla Ciebie nie do pojęcia?

    Faktycznie - głupie jest że Renault zrobiło i co gorsza sprzedało psujące
    się auto i nie chciało go naprawiać.
    Ale to, że Kia zrobiła auto które psuć się nie chce, wcale dla mnie takie
    głupie nie jest.

    > Mi też jest przykro, pewnie jak każdemu. Jakiej znowu prawdy?

    Tej która Ci przeszkadza, wskutek czego zabraniasz mi o niej pisać.

> [...]
    > się
    > na to auto lub ten silnik bo fajnie od dołu jechało.. To się nadaje do TVN

    Zgadzam się w 100% z każdym powyższym słowem.
    I ZTCW dokładnie takie są plany.

    > Ale są jakieś wykresy charakterystyki silnika w prospektach, na stronie
    > producenta. Po takim antyczipie przecież są zupełnie inne..

    No są.
    I wykresy też są zupełnie inne.
    Tylko co w związku z tym?

    >Skąd wiedza o tych
    > działaniach ASO?

    O tym że chcieli wgrać ten badziew do mojego auta to wiem z autopsji.
    A czym to się kończy, wiem z relacji ludzi którym to wgrano:
    http://mojaceed.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=4650&s
    tart=140

  • 94. Data: 2010-09-01 20:56:54
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-08-31 15:23, PaPi pisze:

    > To rzeczywiscie "madrze" wybral :-)
    > Stosunkowo male (procz Octavii), z trzeszczaca tapicerka autko klasy
    > compact zamiast europejskiego sprawdzonego klasy sredniej.

    A od kiedy nadmuchany kompakt robi za auto klasy średniej?

    Chyba tylko we własnych materiałach reklamowych...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 95. Data: 2010-09-01 21:08:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A od kiedy nadmuchany kompakt robi za auto klasy średniej?

    Problem w tym, że jemu wcale nie był potrzebny większy samochód, kompakt na
    jego potrzeby wystarcza w zupełności.
    Mondeo odrzucił sam, cenowo się nie łapał, Laguna - wiadomo, Renault, więc
    porażka na maksa.
    Została mu Octavia, więc zasugerowałem Ceeda, minął tydzień i już wczoraj
    widziałem go w nowym aucie.
    Z tego co mówił trafił idealnie, bo udało mu się dostać wystawowy egzemplarz
    z 2009 r z dużym rabatem i z odbiorem w sierpniu - bo taki miał wymóg.

  • 96. Data: 2010-09-02 07:56:47
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-09-01 15:32, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
    > Proszę, tu masz fiszkę stricte dla Berlingo, są nawet ładniejsze
    > rysuneczki, choć numery katalogowe części te same:
    > http://heyah.info/abs2.jpg
    > Mimo, że masz wyrysowaną piastę koła, wyraźnie widać, że części są
    > demontowalne.

    Aż zapytam, czy mają fakturę (naprawa z AC), to gdzieś to powieszę :) -
    w konsultacji były dwa ASO - Opole i Częstochowa i oba mówiły to samo -
    nie da się wymienić samej opaski.

    > I tak powstają urban legend jak to francuzy są zawodne i drogie w
    > serwisowaniu... stanowczo, zmień serwis.

    Spróbuję im to poradzić :) - bo ja takiego problemu nie mam, jak wiesz w
    życiu bym francuza nie kupił ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 97. Data: 2010-09-02 07:59:59
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Mirek Ptak napisał:
    > Dnia 2010-09-01 15:32, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    > żeby odpisać:
    > Spróbuję im to poradzić :) - bo ja takiego problemu nie mam, jak wiesz w
    > życiu bym francuza nie kupił ;)
    Ale sznycla z makaronem pod maska to masz :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 98. Data: 2010-09-02 08:10:04
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-09-01 21:08, Cavallino pisze:
> [...]
    >
    > Problem w tym, że jemu wcale nie był potrzebny większy samochód, kompakt
    > na jego potrzeby wystarcza w zupełności.
    Ależ oczywiście każdy ma swoje potrzeby i przyzwyczajenia.
    Mnie chodziło tylko o usilne "awansowanie" kompakta Octavii do klasy D.
    No chyba, że dla tego, że VW... ;)

    > Została mu Octavia, więc zasugerowałem Ceeda, minął tydzień i już
    > wczoraj widziałem go w nowym aucie.
    Jego kasa, jego wybór - czasem spojrzenie z zewnątrz lub lekka sugestia
    rozszerza horyzonty.

    > Z tego co mówił trafił idealnie, bo udało mu się dostać wystawowy
    > egzemplarz z 2009 r z dużym rabatem i z odbiorem w sierpniu - bo taki
    > miał wymóg.
    :) - trafił "okazję salonówkę" - pozostaje pogratulować.

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 99. Data: 2010-09-02 08:30:54
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-09-02 07:59, *Gabriel 'wilk'* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > Ale sznycla z makaronem pod maska to masz :-)

    True :)

  • 100. Data: 2010-09-02 10:06:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > :) - trafił "okazję salonówkę" - pozostaje pogratulować.

    Bez przesady, sam bym kupił jakby odpowiednio duży rabat dawali.
    Co tam mogą zepsuć oglądacze to widać gołym okiem.
    To nie było auto do jazd próbnych, tylko do stania w salonie,
    niezarejestrowane.