  • 101. Data: 2010-09-02 10:13:19
    Temat: Re: Jakie kombi? dla rodziny
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:

    > Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:

    > Bez przesady, sam bym kupił jakby odpowiednio duży rabat dawali.
    > Co tam mogą zepsuć oglądacze to widać gołym okiem.
    > To nie było auto do jazd próbnych, tylko do stania w salonie,
    > niezarejestrowane.
    Oj, bys sie zdziwil ile rzeczy moze byc zmasakrowanych i pourywanych/porysowanych w
    aucie DEMO
    stojacym w salonie. I nie mowie tu o salnie Renault czy Fiata a o Toyocie i Audi/VW.
    W tymm ostatnim
    nawet kratki nawiewu byly polamane nie wspomne o pourywanych dinksach/klamkach i jak
    sie okazalo
    uszkodzonej dzwigni zmiany biegow(moze skrzynia tez) i przelacznikach przy kierownicy
    a to byly
    tylko dwa dni drzwi otwartych :-) Takie auta tez czesto stoja na targach
    motoryzacyjnych oraz sluza
    ASO jako dawcy narzadow.
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 102. Data: 2010-09-02 10:24:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:

> [...]
    > jak sie okazalo uszkodzonej dzwigni zmiany biegow(moze skrzynia tez) i
    > przelacznikach przy kierownicy a to byly tylko dwa dni drzwi otwartych

    No zgadza się, ale to są sprawy które widać (i o tym pisałem).

    >Takie auta tez czesto stoja na targach motoryzacyjnych oraz sluza ASO jako
    >dawcy narzadow.

    Oj nie sądzę, żeby ASO wyciągało części z auta nie należącego do dealera.

  • 103. Data: 2010-09-02 10:35:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 02 Sep 2010 07:56:47 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Aż zapytam, czy mają fakturę (naprawa z AC), to gdzieś to powieszę :) -
    > w konsultacji były dwa ASO - Opole i Częstochowa i oba mówiły to samo -
    > nie da się wymienić samej opaski.

    czyli jak dokumentacja citroena twierdzi jedno, a ASO drugie, to rację ma
    ASO?
    Aso mi kiedyś twierdziło, że nie da się wymienić samego przegubu, muszę
    całą półoś. Inne ASO twierdziło, że siłowniki w Citroenie (w miejscu gdzie
    inne auta mają amortyzatory) są nienaprawialne i jak ciekną to trzeba
    wymienić (zupełnie jak jeden rzekomo genialny mechanik tutaj twierdzi, że
    jedynym sposobem na FAP jest kosztowna wymiana), podczas gdy inne aso
    sprzedawało oryginalny zestaw naprawczy Citroena za mniej niż 5% ceny
    siłownika, a zestaw z robocizną wychodził w okolicach 20% ceny siłownika,
    po regeneracji był jak nowy (chyba, że było uszkodzenie tłoczyska, co było
    widać przy zakładaniu elementów zestawu naprawczego)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 104. Data: 2010-09-02 12:40:37
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-09-02 10:35, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > czyli jak dokumentacja citroena twierdzi jedno, a ASO drugie, to rację ma
    > ASO?

    Nie wiem - na cytrynach się nie znam, ale odbiegliśmy od tematu -
    przypomnę, że kamyczek zniszczył opaskę, a moim zdaniem nie miał prawa w
    prawidłowo zaprojektowanym samochodzie :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 105. Data: 2010-09-02 15:27:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 02 Sep 2010 12:40:37 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Nie wiem - na cytrynach się nie znam, ale odbiegliśmy od tematu -
    > przypomnę, że kamyczek zniszczył opaskę, a moim zdaniem nie miał prawa w
    > prawidłowo zaprojektowanym samochodzie :)

    Nie wiem co masz na myśli pod "opaska"
    Jak widzisz na fiszkach, jedyne co kwalifikuje się pod tą nazwę to
    pierścień dający impulsy na czujniku halla.
    W C4/nowym berlingo jest to oddzielna część, w starszych samochodach jest
    to wycięte na przegubie.
    Jeżeli jakiś cudem dostanie się tam kamień, to owszem, mogę sobie wyobrazić
    uszkodzenie tego elementów i to niezależnie od marki. Tyle, że w starszych
    Citroenach i zapewne u ciebie oznacza to konieczność wymiany przegubu (a
    nie piasty, może tu jest źródło pomyłki??) a w tym przypadku tylko
    pierścienia

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 106. Data: 2010-09-02 16:47:45
    Od: PaPi <...@...3>

    > A od kiedy nadmuchany kompakt robi za auto klasy średniej?
    >
    > Chyba tylko we własnych materiałach reklamowych...

    Przeciez napisalem - procz octavii.
    Dlatego doradzanie komus kto chce kupic Lagune albo Mondeo Ceeda jest
    niedorzeczne.
    A co do octavii, za 5 lat jak sie znudzi skode sprzeda przynajmniej o
    kilka tysiecy lepiej niz ceeda.

  • 107. Data: 2010-09-02 16:50:25
    Od: PaPi <...@...3>

    > Problem w tym, że jemu wcale nie był potrzebny większy samochód, kompakt
    > na jego potrzeby wystarcza w zupełności.

    Dlatego zastanawial sie nad kupnem Laguny albo Mondeo ?

    > Została mu Octavia, więc zasugerowałem Ceeda, minął tydzień i już
    > wczoraj widziałem go w nowym aucie.

    No i za 5 lat pozaluje decyzji.
    Zobacz ile warte sa dzis hyundai'e accent, ktore lat temu 5 kosztowaly
    tyle samo a czesto wiecej niz fabia...

  • 108. Data: 2010-09-02 16:51:03
    Od: PaPi <...@...3>

    > :) - trafił "okazję salonówkę" - pozostaje pogratulować.

    A co to za okazja ? Kupil de facto roczne auto.

  • 109. Data: 2010-09-03 07:51:46
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-09-02 15:27, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
    > Nie wiem co masz na myśli pod "opaska"
    > Jak widzisz na fiszkach, jedyne co kwalifikuje się pod tą nazwę to
    > pierścień dający impulsy na czujniku halla.

    No i ten pierścień jest "miękki", ale nie w tym problem - problem jest w
    tym, że coś tam może wpaść - nie jest to zapewne powszechne, ale.

  • 110. Data: 2010-09-03 07:58:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 03 Sep 2010 07:51:46 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > No i ten pierścień jest "miękki", ale nie w tym problem - problem jest w
    > tym, że coś tam może wpaść - nie jest to zapewne powszechne, ale.

    Idę o zakład, że tak samo może coś wpaść u ciebie jak i w każdym aucie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel