  • Data: 2010-08-31 12:48:46
    Temat: Re: Jakie kombi? dla rodziny
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-08-31 12:07, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
    > SUV jako auto rodzinne? owszem, są tacy frajerzy co to kupują.
    > Bagażnik taki sobie, diesel pali poniżej 7 litrów jak jest z góry i z
    > wiatrem, miejsca w środku mniej niż w kompakcie a cena auta klasy średniej.

    Kumpel ma CRV z 2008 i muszę Ci przyznać 90% racji, bo co do miejsca w
    środku to jest go trochę więcej niż w kompakcie :), ale bagażnik woła o
    pomstę.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l