  • Data: 2021-11-04 21:04:02
    Temat: Re: Jakie kable rozruchowe?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.11.2021 o 20:44, Shrek pisze:

    > Nie bardzo - w raporcie niku z 2013 stało że poniżej 70% z czego jakie
    > 50 punktów procentowych to ci co chcieli zapłacić i nie zapomnieli.

    > Może miał pecha. Tak jak pisałem - ja się przyznałek kto prowadził i nic
    > nie przyszło

    W sumie mam czyste konto ostatnio i 100zł miałem ostatnio 5 lat temu ale
    zapłaciłem, bo nawet czułem się winny :D Oczywiście prędkość i dziabnął
    mnie przydroży FR, który uznawałem wcześniej za wyłączony.

    Fotkę zachowałem. Co ciekawe, miałem tam "wincyj" bo sprawdzałem z
    własnymi logami i pomyłka była na 10km/h Loguję OBD i GPS.

    Przykład: https://www.fotosik.pl/zdjecie/6e4c0106f35237c1 z Torque,
    polecam i wspominałem w wątku o tej apce :) Przydaśna.

    Nie testowałem "niepłacenia" w sumie więc osobiście się nie odniosę.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>