  • Data: 2017-02-11 00:08:49
    Temat: Re: Jakie f-my produkują jeszcze HDD?
    Od: 2late <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/02/2017 10:33 PM, Jan Stożek wrote:
    > Po głębokim namyśle 2late napisał w Friday 10 of
    > February 2017 22:57:

    > wolnorynkowy od 100 lat?
    >
    > W pełni wolnorynkowego nie ma i chyba nigdy
    > nie było odkąd powstały organizacje państwowe -
    > zwłaszcza, że pierwsze państwa były tyle
    > przedsięwzięciami politycznymi, co gospodarczymi i
    > były prywatną własnością swoich władców. Ale widać
    > ogólną prawidłowość, że im więcej wolności
    > gospodarczej tym szybszy rozwój. Kapitalizm, który
    > dał zatrudnienie chłopom wyciskanym ze wsi przez głód
    > był ze swej natury wolnorynkowy.

> [...]

    A ja znalem odpowiedz ktora sie pokrywa z twoja.
    Chociaz niepotrzebnie sie rozwodziles, bo wystarczylo to co napisales w
    pierwszej lini.

    Problem polega na tym ze najwiecej o wolnym rynku plota kraje, ktore w
    swojej historii najwiecej restrykcji nalozyly na wolny rynek/handel.
    Dopiero jak sie dorobily, zaczely nagle glosic jaki to wolny runek jest
    cool i wykorzystywac gospodarki slabe.
    To tyle na temat PCtow. EOT