  • Data: 2017-02-09 14:16:47
    Temat: Re: Jakie f-my produkują jeszcze HDD?
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .02.2017 o 23:23 BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow> pisze:

    > To jednak jest tak, że gdyby nie MS, to niektóre rzeczy nie zaistniałyby
    > wcale (czy raczej: powstałyby albo gorsze, albo dużo później)

    Zwyczajnie nie wiesz, jak wyglądały początki :)
    I pewnie brak wyobraźni, by oszacować straty.
    A wystarczyło przeczytać ze zrozumieniem, co napisałem jak komu mądremu.

    Microsoft bardzo długo nie stworzył _niczego_ wartościowego w dziedzinie
    systemów operacyjnych!
    A to, co kupował od firm rzeczywiście twórczych - swoim kapitałem pogrążał
    w stagnacji i eksploracji ślepych ścieżek rozwoju.

    Casus Digital Research DOS był zaledwie początkiem procesu psucia rynku
    komputerów osobistych.
    Okienka tylko ten proces uczyniły nieodwracalnym IMHO.
    Ale to trudno wytłumaczyć pokoleniom klikaczy.

    Można podawać przykłady, jak Gates nawet osobiście wkładał kij w
    szprychy...
    Owe słynne "640 kB pamięci operacyjnej każdemu powinno wystarczyć" to
    wcale nie jest plotka.
    MS-DOS był _ostatnim_ systemem operacyjnym opartym na Digital Research
    DOS, który wprowadził obsługę EMS, XMS, czy USB. A ponieważ Windows bardzo
    długo były zaledwie _nakładką_ na kulawe MS-DOS, to straty trudno
    oszacować...

    Paradoksalnie, legendarny brak zainteresowania Microsofta Internetem stał
    się wybawieniem dla sieci...
    http://m.innpoland.pl/c674cc965e0ac9846e29d55013fed1
    9c,640,0,0,0.jpg

    Pominę już przezabawne teksty typu "W ciągu dwóch lat potadzimy sobie ze
    spamem", jak Gil Bates wieszczył w 2004 roku:
    http://www.theregister.co.uk/2004/01/26/well_kill_sp
    am_in_two/

    Ech, dzieci...

    --