  • Data: 2017-01-29 22:31:24
    Temat: Re: Jakie f-my produkują jeszcze HDD?
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli drogie są bo dolar stoi wysoko a nie dlatego że mało kto je
    > produkuje.

    tak, pisałem to o okresie kilku lat wstecz kiedy przejęcie nastąpiło:)

    > Generalnie rzecz biorąc chyba popyt na dyski magnetyczne do zastosowań w
    > komputerach osobistych znacznie spada wraz z przełaczaniem się desktopów
    > i laptopów na dyski SSD. Producenci nastawiają się na dyski do
    > zastosowań profesjonalnych. Na rynku detalicznym masz do czynienia już
    > chyba z niedobitkami, pozostałościami z poprzedniej ery i stąd wrażenie
    > że są "drogie".

    zdziwiłbyś się. jeszcze 'trochę' zajmie czasu, zanim producenci
    komputerów będą montować SSD. SSD jest niemarketingowe (pojemność słabo
    wygląda względem hdd), wstrząsoodporne ale za to bardzo padliwe.

    Poza tym jeszcze bardzo bardzo długo HDD będą na rynku i prawdę
    powiedziawszy nie widzę ich kresu w zasięgu wzroku. SSD pojemności 1TB
    kosztują straszne pieniądze, a gdzie do dysków 6TB?