  • Data: 2017-01-29 21:47:18
    Temat: Re: Jakie f-my produkują jeszcze HDD?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "sirapacz" <n...@s...pl> wrote in message
    news:o6lfv4$is6$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > Dyski są obecnie drogie - gdyby kurs walut zjechał niżej byłoby taniej.

    Czyli drogie są bo dolar stoi wysoko a nie dlatego że mało kto je produkuje.

    > Natomiast wpływ zmiany producentów był widoczny wtedy gdy zaczęły się
    > kończyć zapasy dysków samsunga, a nowe zakupy robili dystrybutorzy już u
    > Seagate'a.
    > Chodziło mi o to, że wtedy konkurowało ze sobą więcej firm - większa
    > różnica była w gwarancji bo wtedy wszyscy jak jeden mąż zrobili roczne
    > gwarancje na dyski.

    Generalnie rzecz biorąc chyba popyt na dyski magnetyczne do zastosowań w
    komputerach osobistych znacznie spada wraz z przełaczaniem się desktopów i
    laptopów na dyski SSD. Producenci nastawiają się na dyski do zastosowań
    profesjonalnych. Na rynku detalicznym masz do czynienia już chyba z
    niedobitkami, pozostałościami z poprzedniej ery i stąd wrażenie że są
    "drogie".