    Subject: Re: Jakie f-my produkują jeszcze HDD?
    Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.misc.elektronika
    From: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>
    Date: Sun, 29 Jan 2017 21:04:26 +0100

    On 29.01.2017 20:42, J.F. wrote:
    > Nie wiem skad ta wiedza ... ale samsung byc moze ocenil wlasne
    > mozliwosci technologii ... i stwierdzil, ze HDD nie maja przyszlosci
    > :-)

    Samsung był głównie obecny na rynku konsumenckim. Nie miał silnego
    zaplecza dysków klasy enterprise. Firmy, które przetrwały mają mocną
    pozycję w tym sektorze i duży zbyt u dużych graczy oferujących chmury i
    inne. Samsung raczej nie ocenił, że hdd nie ma przyszłości jako taki,
    ale że jego sektor wkrótce zaleją dyski SDD. I chyba się nie mylił..