  • Data: 2013-05-16 00:51:54
    Temat: Re: Jakie etui - plastyk (okienko) czy skóra (zamykane)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "AT" <Atari!@onet.poczta.pl> wrote in message
    news:kmvvvs$9ts$1@speranza.aioe.org...
    > Dla mnie to rowniez ważne było,
    > jak i SII i obecnie SIII mam w pokrowcu za 20zł taki z bardzo miękkiej
    > skórki/zamszu,
    > SII nosiłem go w tym ok 5miesięcy, wyglądal jak nowy, SIII po 5miesiącach
    > wciąż prawie jak nowy
    > (SIII ma fatalny tylni panel, połysk pod słońcem widać ryski, nieważne w
    > czym byś go nosił)
    >
    > przyznam, że byłem zwolennikiem zawsze oryginalnych akcesoriów,
    > ale ten pokrowieć obecnie posiadany to coś ala skarpetka bardzo delikatna
    > i je stem z niej zadowolony, szybko
    > się wyciąga, i spełnia swoją rolę

    No ale dlaczego miałoby nie widać rysek? I to dopiero pod słońce?
    Czy to jakiś obiekt czci religijnej? Relikwia Świętego Mikołaja? :-)
    To przedmiot codziennego użytku... Owszem, czasem drogi...
    Ale po dwu latach się dewaluuje i to nie z powodu ryski tylko
    z powodu technologicznego zestarzenia się. Sprawdź jaką mają
    wartość rynkową dwuletnie smartfony i porównaj do tego ile
    były warte 2 lata temu a przekonasz się, że nie warto chronić
    w żadnych etui i pogarszać sobie takim etui codzienne doświadczenie
    z telefonem... Takie etui to jak folia na kanapie - owszem, może się
    na kanapę coś wylać, ale nie po to masz fajny materiał na którym
    się fajnie siedzi i miło twarz położyć żeby na niego kłaść folię...
    Pamiętam jak rodzice upierali się aby zakładać pokrowce na fotele
    auta - pieruńsko się to elektryzowało, pociły się plecy - syf...
    Ale tapicerka foteli była "ochroniona" - auto poszło na złom
    a fotele prawie nowe, tylko po co??? I jakim kosztem codziennie?
    To samo z telefonem - pokrowce, folie na ekran - generalnie te
    rzeczy pogarszają doświadczenie codzienne z telefonem. Nie warto.

    A co do ryzyka zniszczenia, rozbicia - zawsze takie jest- ktoś
    mówił że życie bez ryzyka nie jest warte życia :-)