  • 11. Data: 2011-04-28 22:33:28
    Temat: Re: Jakie auto dostawcze zamiast VW Caddy?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:ipcgiu$efi$1@news.onet.pl...

    > Jeśli Doblo to na pewno nie 1,25 Multijet - to nie jeździ.
    > 1,9 Multijet 100KM będzie silnikiem odpowiednim do gabarytów i masy.
    >
    > Pozdrawiam !

    O rane to tam jest do wyboru taki maly silnik ?

    A tak na marginesie, o ile w takich malych dostawczych stosowanie benzynowek
    ma jeszcze jakis sens, to jaki sens jest z montowaniem benzyny w takim np
    Trafficu ? No jeszcze zeby to jakies CNG. Nie wiem niskie przebiegi, ze ma
    byc cicho. Chyba ze jeszcze w niektorych krajach jakies podatkowe sprawy.

    PZDr
    Adam

  • 12. Data: 2011-04-28 22:35:13
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    wiadomości news:c1.01.3QL8G4$0JY@mike.oldfield.org.pl...

    > Ja mam Berlingo. 110 000km - też nic się nei dzieje.
    >
    > --
    > ___________ (R)
    > /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    > ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    > _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    > ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

    Kurna ale te wywolanie slajdow teraz drogie jest :/ bo mnie jeszcze 8 rolek
    zostalo, nawet nie pamietam co na nich mam ;P

    PZDr
    Adam

  • 13. Data: 2011-04-28 22:54:03
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-04-28 22:35, Adam Szewczak pisze:

    > Kurna ale te wywolanie slajdow teraz drogie jest :/ bo mnie jeszcze 8
    > rolek zostalo, nawet nie pamietam co na nich mam ;P

    No to najbezpieczniej będzie wywołać je samemu. Bo a nuż, jakieś intymne
    treści tam są? ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 14. Data: 2011-04-29 00:39:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 28 Apr 2011 22:35:13 +0200, Adam Szewczak napisał(a):

    > Kurna ale te wywolanie slajdow teraz drogie jest :/ bo mnie jeszcze 8 rolek
    > zostalo, nawet nie pamietam co na nich mam ;P

    U mnie jest TANIE. Popatrz na ceny konkurencji ;)

    --
    ___________ (R)

  • 15. Data: 2011-04-29 09:23:32
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 28 Kwi, 12:44, tippyland <t...@g...com> wrote:
    > Jakies zle doswiadczenia z Caddy?
    Witam

    Nie, auto jest rewelacyjne.
    Oprocz wymiany kola dwumasowego nic nie bylo robione, oczywiscie
    pomijam naprawy wynikajace z uzytkowania auta.
    Ale jest po prostu zbyt drogi w zakupie.

    pozdr
    BartekKacprzak