  • Data: 2011-04-28 20:02:38
    Temat: Re: Jakie auto dostawcze zamiast VW Caddy?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    news:384b47ad-94d7-4e78-9e0f-e10d4ff97448@k7g2000yqj
    .googlegroups.com...
    > Witam
    >
    > Pytanie jak w temacie.
    > Co zamiast Caddy? W tej chwili uzytkowany jest VW z roku 2005, z racji
    > przebiegu i ogolnego zuzycia, potrzebny jest dostawczak nie mniejszy
    > gabarytowo. W chwili obecnej drugi rzad siedzen jest zdemontowany,
    > wiec przestrzen ladunkowa wykorzystana jest maksymalnie.
    > Rodzaj silnika nie ma znaczenia, auto uzywane jest glownie w miescie.
    > Bardziej chodzi o niezawodnosc i "latwosc" obslugi i zaladunku.
    >
    > Fiat Doblo? Cos z aut na F?
    >
    > pozdrawiam
    > Bartek Kacprzak

    Zamiast Caddy to napewno nie Nemo/Bipper/Fiorino za male, pozatym
    niestety nasz w firmie to jakas porazka (poszukaj w archiwum).

    Nastepny samochod mial byc wiekszy. Wlasnie ja widzialem Caddy ale neistety
    polegl ze wzgledu na roznice w cenie zakupu. Natomiast jezeli mialbym caddy
    kupowac to tylko na CNG (no ale to moje widzimisie i obliczenia)

    Kupilismy Partnera w wersji dlugiej, z drzwiami bocznymi po obydwu stronach
    (w miescie to rewelacyjna sprawa). Od wrzesnia ubieglego roku 19.000km, nic
    kompletnie nic sie nie dzieje, czego nie moge powiedziec o Biperze. Srednie
    spalanie z tego przebiegu wynosi 6.6 l/100km. A i chyba jednak lepiej wybrac
    Partnera z dwoma siedzeniami a nie z trzema :/

    PZDr
    Adam