  • Data: 2011-04-28 22:33:28
    Temat: Re: Jakie auto dostawcze zamiast VW Caddy?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:ipcgiu$efi$1@news.onet.pl...

    > Jeśli Doblo to na pewno nie 1,25 Multijet - to nie jeździ.
    > 1,9 Multijet 100KM będzie silnikiem odpowiednim do gabarytów i masy.
    >
    > Pozdrawiam !

    O rane to tam jest do wyboru taki maly silnik ?

    A tak na marginesie, o ile w takich malych dostawczych stosowanie benzynowek
    ma jeszcze jakis sens, to jaki sens jest z montowaniem benzyny w takim np
    Trafficu ? No jeszcze zeby to jakies CNG. Nie wiem niskie przebiegi, ze ma
    byc cicho. Chyba ze jeszcze w niektorych krajach jakies podatkowe sprawy.

    PZDr
    Adam