  • 11. Data: 2011-11-03 08:43:07
    Temat: Re: Jakie alufelgi ?
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-02 22:42, DoQ pisze:
    > Witam,
    >
    > Ponieważ mam już dość prostowania co sezon (i częściej) plastelinowych
    > Dezentów doszedłem do wniosku, że czas pomyśleć o wymianie na jakieś
    > twardsze. No i tu jest problem, jakie kupić żeby nie zapłacić 5kPLN/szt
    > i mieć gwarancję, że będą lepsze niż te co mam? Ktoś ma jakieś pozytywne
    > doświadczenia z marką/modelem z gumą o względnie niskim profilu?

    Oho, wieśtunning się szykuje.

    A.

  • 12. Data: 2011-11-03 08:50:42
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > mieć gwarancję, że będą lepsze niż te co mam? Ktoś ma jakieś pozytywne
    > doświadczenia z marką/modelem z gumą o względnie niskim profilu?

    od 2 lat jeżdże zimą na ATT 625W i zero problemów. ceny do przyjęcia. serwis
    itp na miejscu. gdyby coś się stało masz fabrykę w Częstochowie. odsyłasz,
    naprawiają, odsyłają i pewne że zrobią jak fabryka :)
    pzdr
    GL

  • 13. Data: 2011-11-03 09:11:30
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Spotkałem się z opinią, że felgi oferowane jako fabryczne przez
    > producenta auta nie sprawiają zazwyczaj kłopotów z jakością (niestety
    > nie mogę tego zweryfikować)

    Fabryczne Forda są badrzo miękkie.

  • 14. Data: 2011-11-03 10:02:22
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-11-03 08:43, Arek pisze:

    > Oho, wieśtunning się szykuje.

    A co? NFZ przyjął twoje podanie o lobotomię?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 15. Data: 2011-11-03 10:08:39
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > mieć gwarancję, że będą lepsze niż te co mam? Ktoś ma jakieś pozytywne
    > doświadczenia z marką/modelem z gumą o względnie niskim profilu?

    ja znam z wlasnego doświadczenia albo felgi raczej noname [mniejszych firm],
    albo speedline,
    i te ostatnie polecam. są mocne, z tego co widzę i słyszę. :)

    BTW:
    na tyle mocne, że jedna skrzywiona felga, od bocznego puknięcia w krawężnik
    [solidnego] byla nie do wyprostowania jak twierdzi warsztat, ktory się tym
    zajmuje. ;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 16. Data: 2011-11-03 10:29:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > A co? NFZ przyjął twoje podanie o lobotomię?

    Lekarz mu obiecał że zamontują świni siodło ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 17. Data: 2011-11-03 10:45:42
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > A co? NFZ przyjął twoje podanie o lobotomię?

    No niestety, dlatego ciągle zapierdalam nieświadomie +10 siejąc tym
    samym strach i spustoszenie.

    A.

  • 18. Data: 2011-11-03 11:36:07
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 03-11-2011 10:45, Arek pisze:

    > No niestety, dlatego ciągle zapierdalam nieświadomie +10 siejąc tym
    > samym strach i spustoszenie.

    I co na to twój lekarz? Przyspieszy zabieg?

  • 19. Data: 2011-11-03 12:09:27
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-03 11:36, DoQ pisze:

    > I co na to twój lekarz? Przyspieszy zabieg?

    No boi się na ulice wychodzić.

    Swoją drogą gratuluję postępów w nauce czytania. Fakt, że tekst był
    krótki, ale nie od razu Rzym zbudowali.

    A.

  • 20. Data: 2011-11-03 18:32:18
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 03-11-2011 12:09, Arek pisze:

    > Swoją drogą gratuluję postępów w nauce czytania. Fakt, że tekst był
    > krótki, ale nie od razu Rzym zbudowali.

    Za to ty postępów nie robisz wcale, jeśli w temacie wyboru felg
    dopatrzyłeś się przekroczenia +10. Lobotomia jednak zda egzamin, przetną
    ci połączenia kojarzące z prędkością.