  • 11. Data: 2009-11-24 21:54:28
    Temat: Re: Jakie Forum do prezentowania zdjec?
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Janko Muzykant pisze:

    > Nie ma i nie będzie (może będą płatne). Zdjęć jest za dużo, a
    > oglądających za mało. Jak chcesz być zauważony to albo musisz bardzo
    > długo na to pracować (i raczej nie opieraj się o tzw. widoczki)

    Konsekwencja to chyba największy sprzymierzeńca fotografa, zresztą chyba
    każdego twórcy. No i do tego fascynacja tematem.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 12. Data: 2009-11-24 22:17:05
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał

    i raczej nie opieraj się o tzw. widoczki

    Ale niestety krajobraz jest od wielu lat moja fascynacja i musze opierac sie
    jednak o widoczki.

    Na probe wyslalem troche na Panoramio, ponizej link:
    http://www.panoramio.com/user/1944900

    --
    Tomasz

  • 13. Data: 2009-11-25 08:26:30
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    cichybartko pisze:
    > Konsekwencja to chyba największy sprzymierzeńca fotografa, zresztą chyba
    > każdego twórcy. No i do tego fascynacja tematem.

    Rzadko się dziś zauważa konsekwencję.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 14. Data: 2009-11-25 08:28:44
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Tomasz pisze:
    > Na probe wyslalem troche na Panoramio, ponizej link:
    > http://www.panoramio.com/user/1944900

    Fajne i rób dalej, ale na nagrodę nie licz ;)
    Na marginesie, taka fotografia nabiera szlachetności z czasem.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dopóki mogę to napiszę, że są takie rzeczy, które mi się nie podobają/

  • 15. Data: 2009-11-25 13:43:51
    Od: "Grzegorz " <h...@N...gazeta.pl>

    Tomasz <t...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > jednak o widoczki.
    >
    > Na probe wyslalem troche na Panoramio, ponizej link:

    Widoczki klasa.

  • 16. Data: 2009-11-26 00:30:37
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    jak chcesz się podbudować komentarzami to wrzucaj tutaj:
    http://www.lumisfera.pl/photo/666390/JESIENNIE.html

    Powinni dostać jakąś nagrodę za największą liczbę słów na swoich
    stronach - "piękne" (w różnych odmianach), "cudowne", "co za klimat",
    "doskonały kadr"!
    Ale i tam można znaleźć prawdziwe perełki.

    Niestety National Geographic Polska organizowała swój konkurs przez tę
    stronę - byłem zdegustowany komentarzami do swoich zdjęć - wszystkie
    były podobne do przytoczonych powyżej. Lepsza była by konstruktywna
    krytyka, ale na polskich serwisach takowej nie spotkałem.
    Łańcuszki wzajemnej adoracji w największym rozkwicie!!!

    Pozdrawiam
    Les

  • 17. Data: 2009-11-26 08:22:51
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 16:30:37 -0800 (PST), Les napisał(a):

    > Lepsza była by konstruktywna
    > krytyka, ale na polskich serwisach takowej nie spotkałem.

    Dlaczego lepsza?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 18. Data: 2009-11-26 11:40:04
    Od: " tomek" <t...@N...gazeta.pl>

    Tomasz <t...@w...pl> napisał(a):

    > Na probe wyslalem troche na Panoramio, ponizej link:
    > http://www.panoramio.com/user/1944900

    "Zabytkowa kapliczka" (ta z 1-szej) strony mniodzio :)

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 19. Data: 2009-11-26 12:17:24
    Od: Les <s...@p...fm>

    > Dlaczego lepsza?
    > Pozdrawiam,
    >                   Henry

    Na początku zabawy z fotografią jest na pewno fajna, ale jeżeli ktoś
    nie zwróci uwagę w pore, że robimy coś źle, to skończy się to
    robieniem kolejnych gniotów.
    W podanym serwisie nie zawsze zdjęcie które jest pierwsze w rankingach
    jest najlepsze - są tam WYBITNE zdjęcia, niestety autorzy tychże zdjeć
    nie mają wystarczającej ilości "kolegów".

    Pozdrawiam
    Les

  • 20. Data: 2009-11-26 13:50:43
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    Użytkownik " tomek" <t...@N...gazeta.pl> napisał

    > "Zabytkowa kapliczka" (ta z 1-szej) strony mniodzio :)

    No wlasnie, na Panoramio tez tak wszyscy komentuja.
    Niektore zdjecia moze faktycznie sa tego warte ale nikt mi nie napisal
    zadnej krytycznej uwagi a tego bym po innych "tworcach" oczekiwal.

    --
    Tomasz