  • Data: 2014-08-11 10:43:08
    Temat: Re: Jaki zestaw dla grafika
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-11 01:28, ST pisze:

    > To która podstawka jest teraz rozwojowa?

    Ja myślę, że żadna. Ostatnio co nowy procesor wychodzi to okazuje się że
    czipset też nowy potrzeba jak nie podstawki.
    pierwsza generacja Intel core to s1155, druga i trzecia s1156, czwarta
    to s1150, piąta diabli wiedzą.
    Bierz coś co wydajnościowo będzie w/g Ciebie wystarczające na kilka lat.
    Najwyżej zupgrejdujesz kiedyś procka na najmocniejszego do danej podstawki.

    PS. wiem, że AMD ma bardziej przyjazne podstawki jeśli chodzi o kolejne
    generacje, ale do obróbki grafiki jakby nie patrzeć to soft pod Intela
    jest lepiej dopasowany.

    --
    Irokez