  • Data: 2023-10-18 20:33:37
    Temat: Re: Jaki wskaźnik napięcia 3F dla dokładności <=1V?
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [...]
    > Skonfigurowane reakcje w Supla, będą działać bez dostępu do neta? - mowa
    > oczywiście o reakcji w ramach jednego urządzenia. Czy jest tak jak w
    > sonoffie - są harmonogramy i kilka innych podstawowych funkcji które
    > można skonfigurować "lokalnie", a te bardziej zaawansowane jak sceny to
    > tylko przez cloud?

    To zależy od GUI danego urządzenia co tam ma się odjaniepawlać.

    Builder GUI masz tutaj i definiujesz sobie co tam ma być:

    https://gui-generic-builder.supla.io/

    Mam przykładowo woltomierz, któremu mogę zdefiniować próg napięcia przy
    którym ma włączyć lub odłączyć przekaźnik, działa to bez netu. Sceny
    oczywiście przez cloud tym bardziej, jeśli mają kontrolować inne
    urządzenia lub odwrotnie.

    Dodatkowo do Supla jest jeszcze bardziej megazaawansowana strona ze
    scenami. Tam praktycznie można wszystko.

    https://scripts.supla.io

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>