  • Data: 2012-02-25 16:49:54
    Temat: Re: Jaki używany Android
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.02.2012 16:00, Skrypëk pisze:

    > A w którymś miejscu jest to sprzeczne z tym co ja napisałem?

    w tym że się nie rozsuwa tylko rozkłada. aby się samo rozłożyło trzeba
    telefon położyć na stole, przyssawką przyssać się do ekranu i podnieść.
    wtedy telefon rozkłada się "w locie". Bez przyssawki da się to zrobić,
    jeśli ma się bardzo zgrabne ręce i celowo łapie "od góry" a nie za "plecy".
    Tyle tylko że ja pytałem o.. subiektywne odczucie jakości wykonania,
    szybkości działania, głośności.... Nie wiem jak to opisać, ale im
    bardziej "komórka wypasiona" tym mniej w niej telefonu.

    ToMasz