  • Data: 2009-08-03 14:51:26
    Temat: Re: Jaki tuner do split - cyfra plus
    Od: "L" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    obraz nawet nie full hd z większej odległości i tak do przyjęcia , Ty masz
    miz 2,5m do ekranu - poza tym nasze programy hd , filmy upscalowane - o kant
    d...y rozbić , jakość przekazu zachodnich SD jest porównywalna do tego
    naskiego badziewia z winy nadawcy . Czas szybko leci - to czego szukasz
    zapewne znajdziesz za rok w tych pieniądzach ;) Kilka lat temu , wydawało mi
    się że pana B za nogi chwyciłem kupując hymaxa za 2tys400zł - dew facto jego
    możliwości są żadne w stosunku do wspólczesnych tunerów za czapkę gruszek .

    > Dziecioku
    a tobie co - trumna już z d...y wychodzi ? ;)

    >jak kupic dowolny tuner z Linuxem na pokladzie i Ethernetem to nie
    >potrzebujesz splittera do rozdzielenia sygnalu.
    > Kupisz gowno za 175zl to drugie tyle wydasz na splittery i inny badziew.
    a to routery i skretkę UTP dają za darmo ? komp włączony 24/h też nic nie
    kosztuje ? ...czy przedpiśca gdzieś pisał że szuka dawcy ? a może chce spać
    spokojnie , a nie stresować domowników wałęsającą sie po chacie
    psiarnią..... nie pomyślałeś o tym ? a szkoda ;(

    > Ferguson to shit do tv trwam nie do ogladania cyfry w sharingu
    cycki cię pieką ? mylisz kradzież z legalem - sharing a splitter
    . pawell32 - zrób test tej samej karty wi-fi w 6018/7018 , FXie 6900/7900
    czy FK - ta sama identycznie chodzi . Owszem , jezeli piszesz o przykrym
    doswiadczeniu 2 róznych kart klienckich to lekiem jest upgrade wsadu
    serwerka i klienta niedomagajacego zestawu .