  • 1. Data: 2011-01-19 21:50:59
    Temat: Jaki to pilot? - pomóżcie.
    Od: "Igor \"Ibanezq\" Adamiak" <i.adamiak|usun.to|@wupe.peel>

    Od sterowania lampiaka. Padł i chce kupić taki sam.
    Niestety brak jakiegokolwiek symbolu oprócz napisu LX.

    http://www.audiostereo.pl/index.php?app=core&module=
    attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_
    id=164693

  • 2. Data: 2011-01-20 09:07:11
    Temat: Re: Jaki to pilot? - pomóżcie.
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid>

    On 20/01/2011 7:50 AM, Igor "Ibanezq" Adamiak wrote:
> [...]
    >
    > http://www.audiostereo.pl/index.php?app=core&module=
    attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_

    Przewaznie latwo sie je naprawia, glowny chip rzadko sie psuje, czasami rezonator
    pada a czasami trzeba tylko wyczyscic.
    Tomek

  • 3. Data: 2011-01-20 10:04:17
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid>

> [...]
    >
    > http://www.audiostereo.pl/index.php?app=core&module=
    attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_

    Czy lampiak to sprzet audiofilski? Bo wlasnie popatrzylem na zdjecie i pilot raczej
    wyglada na tania chinszczyzne...

    Tomek

  • 4. Data: 2011-01-20 10:56:38
    Od: "Igor \"Ibanezq\" Adamiak" <i.adamiak|usun.to|@wupe.peel>

    Użytkownik "Tom" <t...@n...spam.invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Przewaznie latwo sie je naprawia, glowny chip rzadko sie psuje, czasami
    > rezonator pada a czasami trzeba tylko wyczyscic.

    Jest dziwna sprawa z nim bo trzeba go powyginać zeby działał albo stuknąć o
    stół. Dioda IR święci nawet kiedy pilot nie działa (sprzęt nie reaguje).
    Możliwe, że to rezonator? Luty wszystkie poporwaiałem i nic nie pomogło.

    IA

  • 5. Data: 2011-01-20 10:57:10
    Od: "Igor \"Ibanezq\" Adamiak" <i.adamiak|usun.to|@wupe.peel>

> [...]
    >>

    > Czy lampiak to sprzet audiofilski? Bo wlasnie popatrzylem na zdjecie i
    > pilot raczej wyglada na tania chinszczyzne...

    Sterowanie jest DIY.

    IA

  • 6. Data: 2011-01-20 11:14:07
    Od: D P <p...@g...com>

    On 20 Sty, 11:57, "Igor \"Ibanezq\" Adamiak" <i.adamiak|
    usun....@wupe.peel> wrote:
    > Użytkownik "Tom" <t...@n...spam.invalid> napisał w
    wiadomościnews:ih91ah$v5s$1@news.eternal-september.o
    rg...

    e=attach&section=at...

    > Sterowanie jest DIY.
    >
    > IA

    Hej,

    Skoro pilot jest dorabiany, to zareklamuję się:

    Poszukaj modelu sprzętu na wyszukiwarka.elmak.pl i może znajdziesz
    pilota zastępczego. Jeżeli nie, to zawsze pozostaje ci zakup pilota
    samouczącego się. Do tego potrzebowałbyś jednak choć na chwilę
    działającego pilota, żeby nowy pilot mógł się nauczyć kodów od
    starego.

    Pozdrawiam,
    Darek

  • 7. Data: 2011-01-20 12:01:17
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid>

    On 20/01/2011 8:57 PM, Igor "Ibanezq" Adamiak wrote:
    > Sterowanie jest DIY.

    A wiesz jaki system, rc5 czy cos innego?

  • 8. Data: 2011-01-20 18:33:37
    Od: Artur Stachura <k...@p...onet.eu>

    On Thu, 20 Jan 2011 11:56:38 +0100, Igor "Ibanezq" Adamiak
    <i.adamiak|usun.to|@wupe.peel> wrote:

> [...]
    > stół. Dioda IR święci nawet kiedy pilot nie działa (sprzęt nie reaguje).
    > Możliwe, że to rezonator? Luty wszystkie poporwaiałem i nic nie pomogło.

    Pęknięcie ścieżki na płytce drukowanej? Gołym okiem może być
    niewidoczne...

    --
    Artur Stachura

  • 9. Data: 2011-01-20 23:34:04
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid>

    On 20/01/2011 8:56 PM, Igor "Ibanezq" Adamiak wrote:

> [...]
    > stuknąć o stół. Dioda IR święci nawet kiedy pilot nie działa (sprzęt nie
    > reaguje). Możliwe, że to rezonator? Luty wszystkie poporwaiałem i nic

    Jesli czasami dziala to musi byc cos prostego, moze peknieta sciezka lub
    jakies zwarcie. Jesli dioda swieci a sprzet nie reaguje to sygnal pewnie
    jest modulowany ze zla czestotliwoscia, wskazuje na okolice rezonatora.

    Tomek