  • 1. Data: 2012-05-21 19:58:38
    Temat: Jaki to klucz?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    http://img84.imageshack.us/img84/2282/p1011407.jpg

    Gwint 20 mm, na zewnątrz ta nakrętka (samohamowna?) ma 32 mm.
    Jak to odkręcić? Jak się nazywa klucz do takiej nakrętki?

    Bo śrubokrętem już ją trochę zmasakrowałem.

    Robert

  • 2. Data: 2012-05-21 20:01:26
    Temat: Re: Jaki to klucz?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Dodam, że klucz hakowy nie nadaje się.
    Nakrętka jest w zagłębieniu.

    Robert

  • 3. Data: 2012-05-21 20:12:04
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > http://img84.imageshack.us/img84/2282/p1011407.jpg

    Pewnie są specjalne klucze lub można dorobić z rury. Zawsze stosowałem nieco
    stępiony przecinak i większy młotek :) Nakrętka nie jest zagnieciona gdzieś?
    Wiesz w którą stronę powinno się odkręcić? Niepokoi ten pierścień z przodu.
    To ozdupka czy może jakaś blokada?
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 4. Data: 2012-05-21 20:30:42
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Wygląda, że to samohamowna. One mają taki pierścień a w środku chyba
    tworzywo.
    Gwint trochę wystaje i jest na pewno prawy.
    Coś się obróciła, ale widocznie tak ciężko pójdzie do końca.

    Robert

  • 5. Data: 2012-05-21 20:38:11
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2012-05-21 20:30, Robert Wańkowski pisze:

    > Wygląda, że to samohamowna. One mają taki pierścień a w środku chyba
    > tworzywo.

    A może to nie tworzywo, tylko klej do gwintów ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 6. Data: 2012-05-21 20:45:26
    Od: Ark Sempow <s...@g...com>

    Dnia Mon, 21 May 2012 19:58:38 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

> [...]
    > Jak to odkręcić? Jak się nazywa klucz do takiej nakrętki?
    >
    > Bo śrubokrętem już ją trochę zmasakrowałem.

    Jest to nakrętka typy KM, dla przykładu link poniżej:
    http://www.pkm.edu.pl/index.php/component/content/ar
    ticle/85-way-normy/297-06000217

    Do takich nakrętek są odpowiednie nasadki. W katalogu LUNA znajdziesz taki
    klucz: http://lunapolska.pl/index.php?page=katalogi

    --
    Ark Sempow
    Wśród ludzi jest więcej kopii niż oryginałów [P.Picasso]

  • 7. Data: 2012-05-21 20:48:21
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Ark Sempow"
    > Do takich nakrętek są odpowiednie nasadki. W katalogu LUNA znajdziesz taki
    > klucz: http://lunapolska.pl/index.php?page=katalogi

    Napisz proszę jaki ma symbol/kod/oznaczenie/nazwę ten klucz bo link prowadzi
    do strony głównej.

    Robert

  • 8. Data: 2012-05-21 21:05:34
    Od: Ark Sempow <s...@g...com>

    Dnia Mon, 21 May 2012 20:48:21 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Użytkownik "Ark Sempow"
    >
    > Napisz proszę jaki ma symbol/kod/oznaczenie/nazwę ten klucz bo link prowadzi
    > do strony głównej.
    >
    > Robert

    Na stronie głównej otwórz katalog narzędzi ręcznych i na stronie 243 jest
    określona taka nasadka. Wg. twojego opisu dla gwintu M20 będzie to nasadka
    KM4. Zadzwoń lub napisz emalię [zakładka: Kontakt].
    --
    Ark Sempow
    Żaden człowiek nie jest tak niebezpieczny jak idealista [F.Dyson]

  • 9. Data: 2012-05-21 21:46:51
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Ark Sempow"
    > określona taka nasadka. Wg. twojego opisu dla gwintu M20 będzie to nasadka
    > KM4.

    http://www.kramp.com/shop/action/itemcatprd_20_-22_1
    1451_437392_268530_814148_DPKM04+Wkł+klucza+nasad+12
    +KMAN+4

    Dzięki, chyba znalazłem, nawet blisko mnie.
    Jutro będę wiedział czy trzeba zamówić 100 szt, a może 3 tyg czekać. Albo
    cena mnie zabije.

    Jeżeli nie kupię to może jakąś zwykłą nasadkę dopasuję średnicą i wytnę
    zęby.
    Tylko pewnie będzie kruche. A ząbki malutkie.

    Robert

  • 10. Data: 2012-05-21 23:17:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    >http://img84.imageshack.us/img84/2282/p1011407.jpg
    >Gwint 20 mm, na zewnątrz ta nakrętka (samohamowna?) ma 32 mm.
    >Jak to odkręcić? Jak się nazywa klucz do takiej nakrętki?

    >Bo śrubokrętem już ją trochę zmasakrowałem.

    Bo to dwa srubokrety sa potrzebne :-)

    J.