  • 11. Data: 2012-05-21 23:44:18
    Temat: Re: Jaki to klucz?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "J.F"

    > Bo to dwa srubokrety sa potrzebne :-)

    Jak już to trzy. I dwóch ludzi. :-)

    Robert

  • 12. Data: 2012-05-22 02:37:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 May 2012 23:44:18 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):
    > Użytkownik "J.F"
    >
    > Jak już to trzy. I dwóch ludzi. :-)

    Tu chyba 2, co innego jakby byly trzy naciecia.

    Wazne zeby atakowac z dwoch stron, tzn co 180 stopni.

    J.

  • 13. Data: 2012-05-22 08:01:31
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "J.F."
    > Tu chyba 2, co innego jakby byly trzy naciecia.

    Trzeci jako pokrętka.

    Robert

  • 14. Data: 2012-05-22 08:38:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 22 May 2012 08:01:31 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):
    > Użytkownik "J.F."
    > Trzeci jako pokrętka.

    Nie nie - nic na sile, wszystko mlotkiem, tzn dwoma mlotkami naraz :-)

    J.

  • 15. Data: 2012-05-22 09:29:47
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W Lunie 500 zł
    W tej drugiej firmie 150-200 zł

    Próbowałem śrubokrętami, szczypcami. Kiepsko, wyskakuje z nacięć.

    Robert

  • 16. Data: 2012-05-22 09:42:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    >W Lunie 500 zł
    >W tej drugiej firmie 150-200 zł
    >Próbowałem śrubokrętami, szczypcami. Kiepsko, wyskakuje z nacięć.

    Jestes pewny ze to nakretka ? Niezabezpieczona ? Z prawym gwintem ?

    To sprobuj dwa srubokrety, dwa mlotki i dwie osoby (ewentualnie
    trzecia do trzymania).
    Albo od kawalek rurki i pilnik.

    Jesli dobrze widze to jeszcze mozna sprobowac lozysko zniszczyc i
    kulki wyciagnac.

    J.

  • 17. Data: 2012-05-22 09:50:50
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2012-05-22 09:42, J.F pisze:

    > Jesli dobrze widze to jeszcze mozna sprobowac lozysko zniszczyc i kulki
    > wyciagnac.

    A czemu zniszczyć ? Jeśli koszyk plastikowy da się łożysko złożyć z
    powrotem.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 18. Data: 2012-05-22 13:16:35
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Tuesday, 22 May 2012 08:42:33 UTC+1, J.F wrote:
    > Jesli dobrze widze to jeszcze mozna sprobowac lozysko zniszczyc i
    > kulki wyciagnac.

    Hehe :-)
    Za chwilę dojdziesz do takich zegarmstrzowskich narzędzi jak kątówka albo palnik
    acetylenowy :-)

  • 19. Data: 2012-05-22 15:06:19
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Poszedłem do ślusarza za rogiem. :-)
    Zrobił mi na poczekaniu za 15 zł.
    http://img444.imageshack.us/img444/4886/p1011409.jpg

    Odkręciłem, ale bardzo ciężko kręciło się do samego końca.
    Nie wiem czy te nakrętki są jednorazowe? Jak tam jest zrealizowana
    samohamowność?
    Inny skok? Ciasny gwint? Kleju nie było.
    http://img715.imageshack.us/img715/6039/p1011412.jpg

    Robert

  • 20. Data: 2012-05-22 15:30:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Konrad Anikiel" napisał w wiadomości

    >Hehe :-)
    >Za chwilę dojdziesz do takich zegarmstrzowskich narzędzi jak kątówka
    >albo palnik acetylenowy :-)

    No wiesz - jezdze czasem te pewnego tlumikarza w celu naprawy wydechu
    ... tam juz nawet nie probuja, tylko od razu zapalaja palnik jak
    srubki trzeba odkrecic :-)

    P.S. precyzja ?
    http://www.cnc.info.pl/topics57/palnik-plazmowy-na-p
    are-wodna-plazar-vt23395.htm