  • Data: 2011-06-17 14:05:07
    Temat: Re: Jaki thin client hp? Jakaś strona z porównaniem?
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-06-17, o godz. 15:36:14
    Adam <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > To może logi wypuszczać na jakiegoś NAS-a, tftp, czy cuś?
    > O ile jest taka techniczna możliwość.

    Nie ma możliwości. Ale 1GB są tanie - gdy kupowałem ~3 lata temu
    kartonik 100 sztuk Kingstonów to wyszły wtedy w hurcie poniżej 10PLN.
    Siedzą tam gdzie trzeba pewności po 2 sztuki w mirrorze i przy
    padzie któregoś wymienia się na nowy z zapasu. Pokazałem jak to pada u
    mnie raczej dla oceny dla kogoś innego bo ja problemów z tym raczej nie
    mam.

    Zdrówko