  • Data: 2012-03-01 11:40:47
    Temat: Re: Jaki telewizor warto kupić?
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, bo nie muszę kupować N od N.

    Tyle, że to nie będzie "N" co najwyżej kanały tej platformy dostaniesz w
    ofercie innej.

    > No i wziąłbym moduł, więc w czym problem?

    > LOL !!!
    > Po jakiego czepiasz się słówek, w dodatku zupełnie bezpodstawnie, bo po
    > prostu czegoś nie wiesz?

    Ale czego nie wiesz?

    > Ale nigdy o takiej nie pisałem, więc tłuczesz o swoich wyobrażeniach, a
    > nie o tym co napisałem.

    Ogarniasz co piszesz czy klepiesz bez sensu w klawisze? Napisałeś "KARTE", a
    już np. w polsacie albo masz karte + moduł /płatny/ albo karte + darmowy
    tuner. W pierwszym przypadku dopłacasz za możliwość oglądania w swoim
    tunerze, w drugim oglądasz w tunerze polsatu A NIE SWOIM.

    > No i w czym masz problem z modułem?

    A to on jest dodawany gratis do karty, bo od początku się gardłujesz, że
    badziewny tuner Z KARTĄ musisz sobie kupić lub wypożyczyć i to jest
    PROBLEM./żeby to chociaż była prawda/