  • Data: 2012-02-27 22:55:29
    Temat: Re: Jaki telewizor warto kupić?
    Od: "bufi" <b...@p...de> szukaj wiadomości tego autora

    BaX wrote:

    > A możesz mi streścić czy nBox potrafi:
    >
    > - odtwarzać pliki audio/video po lanie z kompa /tam trzymasz, na tv
    > przez kabel oglądasz/ - czy odtwarza 'po lanie' materiały z
    > napisami /txt, srt.../ - j/w w h264

    Jeśli tam jest 'normalny' E2 to po lanie zrobisz prawie wszystko.
    Do oglądania jest vlc-player, więc z napisami nie powinno byc
    kłopotów.
    Jest też kilka innych playerów.

    Jest także oddzielny plugin Subtitle Player, można go podpiąć
    bezpośrednio pod serwer z napisami ( nie wiem czy polskie obsługuje,
    napiproject itp.) i możesz wyświetlac napisy w czasie transmisji z
    dvb-s2, dvb-t; albo na filmie który chcesz oglądać. Jedynym
    ograniczeniem jesteś Ty sam, jeśli nie będzie Ci się chciało
    chwile posiedzieć i poustawiac to.